[Concluziile lui 2018] Florin Maxim: Omul, care ar trebui sa fie baza brandului, e mort, fie de foame fie de nervi, de la televiziunile de stiri

[Concluziile lui 2018] Florin Maxim: Omul, care ar trebui sa fie baza brandului, e mort, fie de foame fie de nervi, de la televiziunile de stiri

Ne-am straduit cu totii sa mentinem un ranjet pe fata cand de fapt inauntru se cutremurau peretii, rezuma anul trecut Florin Maxim, managing director Smite. 

Atunci cand vine viitura nu se opreste la usa, iti face mocirla de juma de metru in casa. Pai numai cu ce s-a intamplat in septembrie/octombrie, impreuna cu "capacul" din decembrie de la bursa si poti sa inchizi 50% din agentii.

Dar asta a fost 2018. In 2019 va fi mai bine. Nu ne opreste nimeni sa speram. Asa ne indeamna si Florin: sa tinem noi optimismul sus aici, ca in transee e mai greu de gasit. Pai, ce sa facem, incercam.

 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Related