[Concluziile lui 2018] Raluca Ghilea: 2019 se anunță și mai empowering pentru liderii Social Media

[Concluziile lui 2018] Raluca Ghilea: 2019 se anunță și mai empowering pentru liderii Social Media

Pe 2018 și-a lăsat amprenta influencer marketing, spune Raluca Ghilea, Co-Owner Perceptum: A fost anul în care influencerii au devenit asul din mâneca al tuturor campaniilor de succes. Iar 2019 va urma aceeași cale, crede ea. 

2019 va fi, cu siguranță, anul în care brand purpose și programmatic marketing vor fi trendurile câștigătoare, puternic interconectate.

Continuăm să extragem învățăturile lui 2018 și să privim cu lentile optimiste 2019. La început de an, găsim și unele roz.

 

Influencer marketing. A fost anul în care influencerii au devenit asul din mâneca al tuturor campaniilor de succes. Bloggerii și vloggerii au împărțit o felie foarte mare din tortul notorietății brandurilor, iar 2019 se anunță și mai empowering pentru liderii Social Media.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Perceptum Concept

Perceptum Concept este o companie cu 7 ani de experienta pe piata romaneasca de marketing si comunicare si un portofoliu de clienti ce cuprinde jucatori de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Sectiune



Related