[Pe culmile lui 2017] Florin Maxim: "Industria asta nu este construita de oameni de business, ci de copywriteri si art directori, adica prea multa pasiune si prea putina stiinta si dorinta de constructie"

[Pe culmile lui 2017] Florin Maxim: "Industria asta nu este construita de oameni de business, ci de copywriteri si art directori, adica prea multa pasiune si prea putina stiinta si dorinta de constructie"

La sarbatorirea celor 10 ani de Smite, Florin Maxim, Managing Directorul agentiei, are o marturisire putin surprinzatoare: nu prea face parte din industrie. Nu au fost invitati nici la pitchul de 85 de agentii, nu s-au inscris nici la festivaluri si nici macar prin Control nu au ajuns. Dar daca tot vorbim de industrie, Florin crede ca ea nu evolueaza, ci este reactiva: "Noi nu setam trenduri, ele vin peste noi pur si simplu iar noi le/ne adaptam".

Apoi, Florin mai are o opinie contrara majoritatii. El spune asa: ca in publicitatea romaneasca e prea multa pasiune si prea putina stiinta. Si ca sa trecem si intr-o zona mai relaxata, a existat o intrebare care l-a facut sa citeasca toate interviurile din aceasta serie

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related