High Contrast lansează “dicționarul de digital”

High Contrast lansează “dicționarul de digital”

FAKEIT.DIGITAL este un manual dedicat pasionaților de advertising, branding sau digital. Gândit ca un mod amuzant de introducere în viața de agenție, proiectul a fost conceput și dezvoltat de agenția High Contrast și a generat reacții pozitive și aprecieri în mediul online internațional.

 

Cum s-a ajuns la lansarea acestui proiect?

Inițiativa a pornit inițial în interiorul agenției ca un proiect intern promovat apoi în exterior.

"Avem în medie 6-10 interni pe an, dintre care aproape jumătate sunt studenți din afara țării.

În 2018, datorită parteneriatelor cu universitățile și asociațiile studențești, am avut un record de 21 de interni. 

Din discuțiile de feedback cu internii, printre principalele lor provocări sunt: să descopere ce le place să facă și la ce sunt buni, să înțeleagă rolul lor în echipă și să asimileze termenii pe care oamenii din agenție îi folosesc în ședințe și mailuri. ", Delia Dincă (Marketing & HR)

 

Proiectul FAKEIT.DIGITAL a fost lansat pentru a ușura acomodarea studenților în agenție într-un mod comic și memorabil.

 

 

Viața de intern în agenție

Internii din agenții au specializări diferite: programatori, designeri, oameni de comunicare sau, pur și simplu, studenți care își caută o direcție și vor să vadă ce înseamnă digitalul. Toți sunt pasionați și efervescenți dar pentru majoritatea provocarea este să prindă cât mai rapid “nomenclatura” agenției.

Programatorii nu ies din facultăți familiarizați cu concepte de branding sau design, iar studenții la marketing nu au de a face cu framework-uri PHP, scalabilitate sau backend. Cu toate acestea, un junior într-o agenție digitală trebuie să înțeleagă din start aceste concepte.

 

Fake it till you make it

Aici intervine FAKEIT.DIGITAL.

Navigând prin dicționarul interactiv, studenții vor afla că Agenție înseamnă „a fun house for adults that refuse to grow up”, că Trello este “The Bermuda Triangle of tasks and projects” și că un Tagline este un „Short text that describes what the product or service does, because the name is not good enough”.

Chiar dacă este o parodie a conceptelor din viața de agenție, termenii sunt reali și utilizați frecvent iar parcurgând dicționarul internii ajung să îi înțeleagă. Mai mult, pentru a completa nota educativă a proiectului, există și trimiteri către surse externe ce explică sau exemplifică în mod riguros termenii.

 

Cum a fost conceput?

FAKEIT.DIGITAL  a fost conceput ca un proiect colaborativ în care seniorii din High Contrast au lucrat împreună cu internii, au ales și definit concepte, au desenat, au programat și au făcut concurs de meme-uri. A rezultat un pamflet despre concepte, termeni și expresii “priceless”.

În agenție avem multe resurse pe care le punem la dispoziție oamenilor noi pentru acomodare / integrare în echipă: de la sesiuni de energizare distractive, la foldere cu cărți, ebook-uri, proceduri și chiar un grup de Facebook deschis publicului unde dezbatem noutăți și trenduri. 

 

"Cu FAKEIT.DIGITAL am lansat nu doar un proiect fun și accesibil pentru oricine, ci un instrument foarte util pentru interni. Am făcut o selecție de peste 100 de concepte, iar acum invităm oamenii din agenții să contribuie cu termeni noi, să sugereze alte explicații sau să îl testeze cu internii lor. Așteptăm feedack, trolling și meme-uri.", Emilia Jercan (CEO)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related