Comunicare reactiva. Sau cum stiri din piata imobiliara devin acte de comunicare pentru Imobiliare.ro. In primetime, la ProTV. Proiect media dezvoltat de Arsenoaiei & Matasel

Comunicare reactiva. Sau cum stiri din piata imobiliara devin acte de comunicare pentru Imobiliare.ro. In primetime, la ProTV. Proiect media dezvoltat de Arsenoaiei & Matasel

Pentru o perioada de 6 luni, o serie de stiri negative despre piata imobiliara au fost traduse in acte de comunicare pentru imobiliare.ro, in cadrul unui proiect media inedit care a avut ca obiectiv consolidarea imaginii imobiliare.ro de expert incontestabil in piata.

Pornind de la realitatea pietei imobiliare din Romania, o realitate surprinsa in stirile ProTv, imobiliare.ro propune ImoExpert, un instrument prin care orice problema, intrebare, nelamurire sau curiozitate legate de piata imobiliara si capcanele ei pot gasi raspuns sau rezolvate.

 ImoExpertii imobiliare.ro sunt capabili sa-ti ofere informatii despre o multime uriasa de aspecte ce ar trebui considerate in momentul unei achizitii: plusurile si minusurile oricarei zone imobiliare, avizele care trebuie solicitate, riscurile achizitionarii unui apartament in faza de proiect sau la demisolul unui bloc, analize de pret si oportunitate, care sunt riscurile locuirii intr-o anumita zona, de la risc seismic la degradare morala, dar care sunt si beneficiile samdp.

Continutul astfel generat a fost promovat TV si in mediul online, atat in media sociala cat si in cadrul unei sectiuni dedicate.

 

 

“Impreuna cu PRO TV am dezvoltat un proiect special in care stirile ProTV despre lucrurile negative de pe piata imobiliara devin reclame TV pentru imobiliare.ro si continut online util si relevant, intrucat ambele branduri militeaza pentru o piata imobiliara construita pe corectitudine si etica.” a declarat Emilian Arsenoaiei.

 

“Credem că rolul unui leader este acela de a forma. Prin această campanie ne-am propus sa creștem gradul de conștientizare a cumpărătorilor asupra pericolelor reale la care se supun atunci când achiziționeaza o locuință fără să se informeze cu adevărat. A alege casa în care stai nu se rezumă la a plăti cel mai mic preț pentru o suprafață.” a completat Daniel Crainic (Marketing Director, Imobiliare.ro).

 

Aceast proiect media este dezvoltat de Arsenoaiei & Matasel si imobiliare.ro in cadrul unei colaborari ce isi propune sa normalizeze piata imobiliara din Romania. 

 

Echipa de Proiect

Imobiliare.ro
Daniel Crainic – Marketing Director
Alexandra Sandu  – Online Marketing Coordinator

Arsenoaiei si Matasel
Emilian Arsenoaiei – Creative Partner
Răzvan Mătăşel – Strategic Partner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related