Imobiliare.ro, o campanie cu mesaje specifice, adresate la firul ierbii

Imobiliare.ro, o campanie cu mesaje specifice, adresate la firul ierbii

In al doilea trimestru al acestui an am rulat o campanie interesanta pentru imobiliare.ro, prin agentia Arsenoaiei & Matasel. Asa cum spunea Razvan Matasel, Managing Partner Arsenoaiei & Matasel, “a fost o campanie de tip gherila, prin care mesajelor mari, construite in ultimiii ani pentru imobiliare.ro, li s-a dat relevanta locala.”

 “A fost o campanie foarte interesanta pentru ca atunci cand am plecat cu constructia ideii mari, si anume sa educam practic piata de imobiliare, cu aceasta misiune, cu aceasta mantra, stiam ca procesul de educatie va produce “dureri”, va naste polemica si dezbatere, dar nu ne asteptam sa deranjeze atat de tare. Campania asta de gherila a fost speciala din mai multe puncte de vedere dar cu siguranta a fost eficienta si pentru ca a creat energie locala, energie care s-a vazut deoarece au fost si unele bariere in calea implementarii, de la autoritati locale, de la diferiti actori de pe piata imobiliara, etc..

Noi am cautat un mediu care sa ne permita sa transmitem local mesajele si s-o facem cat mai involving, s-o facem cat mai interesant, si audio si vizual. Deoarece cea mai buna solutie de pe piata este cea de la MVcom, am ales sa construim aceasta campanie asa”, a mai spus Matasel.

 

“Am mers in fiecare oras cu vizualuri ce faceau referire la probleme specifice pietii imobiliare de-acolo. Am incercat sa le comunicam in mod transparent si sa punem oarecum in garda potentialul cumparator de  real estate, despre unele “surprize” pe care ar trebui sa le prevada si de care ar trebui sa se protejeze. In fiecare varianta vizualurile recomandau serviciul ImoExpert, al imobiliare.ro. A fost o campanie frumoasa, targetata, dinamica, speciala si din punct de vedere al contextului in care am comunicat”, declara Andreea Timofte (General Manager MVcom)

“Campania reprezinta o initiativa care duce mesajul nostru la firul ierbii, la nivel de cartier, concomitent in cele mai mari orase ale tarii, o campanie prin care adresam direct probleme imobiliare locale, fara menajamente. Dincolo de metrici, ne bucura faptul ca am obtinut foarte mult feedback direct in toate orasele in care a rulat aceasta campanie.”, Daniel Crainic (CMO imobiliare.ro).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related