International School of Communication revine în România cu un nou curs dedicat managerilor

International School of Communication revine în România cu un nou curs dedicat managerilor

Agenția Cursuri Creative lansează un nou program de comunicare strategică în parteneriat cu International School of Communication (ISOC) din Marea Britanie. Pentru al treilea an consecutiv, trainerii britanici vor fi prezenți în România pentru a împărtăși experiențele lor globale în domeniul comunicării și content marketing-ului. Programul se va desfășura în perioada 6 - 9 iunie și cuprinde patru module de curs. Noutatea din acest an este reprezentată de cursul dedicat managerilor, “Advanced Strategic Communication Skills for Senior Leaders”, programat pe 6 iunie.

Cea de-a șasea ediție a trainingului avansat de comunicare se adresează unui public format din specialiști în comunicare și team leaderi care doresc să își îmbunătățească performanțele profesionale printr-o abordare strategică a domeniului. Programul din acest an cuprinde patru cursuri, cu durata de o zi fiecare.  Trainerii sunt Kelly Freeman, expert cu experiență de peste 25 de ani în comunicare, și Desire Banugo, specialist în comunicare online și social media.

Prima zi a programului este dedicată comunicării strategice pentru lideri. Advanced Strategic Communication Skills for Senior Leaders este un curs de o zi care se axează pe dezvoltarea gândirii strategice a managerilor. Aceștia vor învăța cum să elaboreze planuri strategice care includ obiective precum dezvoltarea comunicării interne, managementul reputației sau lansarea de noi produse.  Într-un curs complex, care înglobează noțiuni din toate ariile comunicării, Kelly Freeman va lucra cu participanții pentru ca, la finalul trainingului, aceștia să aibă un road map pe termen mediu și lung în lucrul cu resursele umane ale companiei.    

Am lucrat timp de trei ani cu echipele de comunicare din România ajungând să cunosc stilul de lucru și problemele cu care se confruntă. Prin acest modul nou de curs ne dorim să eliminăm ultima barieră din procesele învățate la training: cea decizională. Nu de puține ori, feedback-ul participanților a fost legat de faptul că noțiunile învățate la curs ar trebui susținute de factorii de decizie din companiile în care activează. Leaderii sunt cei care trebuie să înțeleagă, în primul rând, nevoia de comunicare strategică a unei companii, iar acest training le este dedicat”, spune Kelly Freeman, trainerul cursului.

 

Următoarele două cursuri sunt susținute de același trainer și sunt dedicate proceselor de comunicare în companii.

Pe 7 iunie este programat cursul “Internal communications”, un training de setare a principiilor de comunicare internă. Cursul este la cea de-a patra ediție și are ca obiective încurajarea setării unui program de comunicare organizațională care să ajute la dezvoltarea companiilor prin retenția și fidelizarea angajaților. La sesiunile anterioare au participat reprezentați ai companiilor românești și multinaționale precum Veolia, Țiriac Group, Orange Romania, Nuclearelectrica, Dedeman, British American Tobacco sau  Deutsche Telekom. 

Pe 8 iunie se va desfășura cursul de “Advanced PR and communications” susținut de Kelly Freeman. Pe parcursul unei zile de training, participanții  vor învăța să seteze strategii de comunicare cu impact pentru publicul lor.

Ultima zi a programului este dedicată comunicării în mediul online. Desire Banugo va susține cursul de “Content writing for social media and web”.  

 

Este pentru a treia oară când vin în România și de fiecare data sunt plăcut impresionată de nivelul avansat al pregătirii content writerilor. Diferențele culturale se pot vedea în adoptarea unor anumite stiluri sau chiar în popularitatea unor canale de comunicare, iar acestea au fost incluse într-un curs interactiv care va aduce o perspectivă strategică asupra content writingului”, spune Desire Banugo, trainerul programului.

 

Prețul unui modul de curs este de 275 de euro + TVA și poate fi achiziționat până pe 25 mai. La finalul fiecărui modul al programului, participanții vor primi o diplomă de participare din partea International School of Communication.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related