Marks semnează noua campanie de comunicare a cardurilor-cadou PIATRAONLINE

Marks semnează noua campanie de comunicare a cardurilor-cadou PIATRAONLINE

În era sharing-ului și a retailerilor online care aduc la ușa ta tot ce vrei și ce nu vrei, cum mai poți face dintr-un cadou o mega surpriză? Mai ales atunci când ocazia e o petrecere de casă nouă, sau înnoită.

PIATRAONLINE ne-a povestit despre cardurile-cadou și a vrut să împartă vestea bună cu cât mai mulți pasionați de arhitectură și design. De aici, ne-am ocupat noi.

Fie că vorbim despre cel mai bun prieten, despre un partener sau despre cineva pe care nu îl cunoști cu adevărat, cadoul pe care îl oferi spune ceva despre tine și despre destinatar, în aceeași măsură. Așa că dăm mai departe ceea ce ne-ar plăcea și nouă să primim. Ce, mai exact? Când suntem în fața unei colecții de peste 1500 de modele de piatră naturală, răspunsul e simplu: posibilități nelimitate.

În fiecare spațiu sunt ascunse personalitatea și pasiunea celui care îl locuiește. Și acum, cei dragi le pot exprima așa cum vor. Cardurile le împlinesc dorințele  atunci când încep un proiect de casă nouă, de amenajare, sau poate ca cel mai bun mod de a spune ”casă de piatră”.

Soluția noastră a fost să aducem această veste bună în social media, sufletul e-commerce-ului. Facebook și Instagram îți ies în întâmpinare, în postări și stories atunci când aluneci în feed, așteptând inspirația pentru un cadou ideal.

Fiecare card poate fi încărcat cu o sumă ce variază între 500 și 2.000 de lei și folosit pentru achiziționarea oricărui produs de pe rafturile shop-ului online.

Identitatea vizuală urmează texturile #eyecandy create de natură. Iar dacă te afli în showroom, punctul de plecare al inspirației din Aleea Teișani 137A, spațiul e semnalizat astfel încât să le găsești cât mai rapid.

Pentru părinții care își redecorează bucătăria, sau pentru prietena care nu mai iese de pe Pinterest. Pentru cuplul just married, sau din simplul impuls de a face o bucurie. Cardurile pot fi comandate online și ajung direct la ușa ta. Tot ce mai ai de făcut e să scrii urările pe felicitarea ascunsă în interiorul plicului. Iar de rezultat te vei bucura la petrecerea de casă nouă.

 

”Lansarea cardurilor înseamnă pentru noi oportunitatea de a spune adio momentelor stânjenitoare create de cadourile nepotrivite. De acum, spunem bun-venit inspirației la fiecare aniversare. Atunci când vrei să contribui la proiectul de amenajare al cuiva drag, cel mai frumos (și util) cadou e libertatea de a alege. Iar când alegerea e online, you just made someone's day.”, Sabina Stănciucu (Senior Copywriter Marks).

 

”Să oferi un cadou croit pe dorințele destinatarului poate fi o provocare, mai ales în domeniul amenajărilor. Am venit în întâmpinarea acestei nevoi și am lansat o formă prin care să dăruiești un cadou meaningful, contribuind la visul cuiva drag.”, Mariana Brădescu-Constantinescu (Managing Partner PIATRAONLINE).

 

ECHIPA MARKS

Mia Munteanu, Client Service Director
Irina Costea, Account Executive
Sabina Stănciucu, Senior Copywriter
Irina Radu, Junior Copywriter
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Anca Mihalache, Executive Art Director

ECHIPA PIATRONLINE

Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE
Irina Parfichi, Project Manager PIATRAONLINE

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related