[România pe YouTube] Paul Trifan: Pe YouTube trebuie să fii foarte talentat, ori foarte norocos, ori foarte muncitor

[România pe YouTube] Paul Trifan: Pe YouTube trebuie să fii foarte talentat, ori foarte norocos, ori foarte muncitor

Paul Trifan face parte din a treia categorie. Dar munca, oricat de multa, nu genereaza mereu rezultatele dorite, spune el: Mai e nevoie si de factori externi prielnici, nu tine doar de "tine". In primul an, dupa 100 de video-uri postate pe YouTube, Paul nu ajunsese la 1000 de abonati. Nu s-a descurajat si a continuat, iar primul boom a aparut din intamplare, cand a reactionat la un video cu o fetita care se juca cu papusi. Video-ul s-a transformat intr-o serie, si in paralel a incercat vloguri cu analize satirice si reactii la subiectele zilei. Si-a dat seama ca putea sa posteze reactii zilnic, iar numarul abonatilor crestea. Dar a vrut sa pastreze un echilibru intre vizualizari si continutul bun:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related