[Iesirea din conventional] Corina Barladeanu: Neconventionalul in social media va fi despre adevaratii influenceri, despre cum cetatenii pot sa isi asume puterea

[Iesirea din conventional] Corina Barladeanu: Neconventionalul in social media va fi despre adevaratii influenceri, despre cum cetatenii pot sa isi asume puterea

Pe plan local, proiectele neconventionale ce ajung sa fie implementate sunt extrem de putine si multe raman doar la stadiul de idee, spune Corina Barladeanu, General Manager 2ActivePR. Astfel de proiecte speciale au o doza marita de imprevizibilitate in ceea ce priveste rezultatele si de acolo vin si obstacolele principale. 

Daca pentru agentie neconventional inseamna utilizarea new media, a solutiilor tehnologice interactive, guerrilla PR, a micro-influencerilor, pentru client, neconventionalul vine, totusi, cu niste limitari, cu o abordare mai retinuta.

Corina Barladeanu povesteste despre proiectele care au reusit sa depaseasca aceste limite, ce se intampla cu neconventionalul in digital, in 2019, si care este sursa de inspiratie pentru iesirea din conventional. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related