Una dintre plângerile pe care le are tânăra generație vizavi de anunțurile imobiliare e că sunt înșelătoare, umflă beneficiile și minimizează părțile negative. Și parcă toate sună la fel.
Dar din teama de a nu pierde un anunț potential valoros, din dorința de a economisi banii de comision și neînțelegerea valorii adăugate pe care o poate oferi un agent priceput, dar și din dificultatea de a discerne între what’s real and what’s not, utilizatorii aleg cantitatea în fața calității, folosind concomitent all avenues. Asta vine la pachet cu mult mai mult timp investit, stres și confuzie, iar găsirea unei chirii devine o adevărată aventură în care norocul pare că joacă un rol important.
În sezonul de foc al închirierilor, Imobiliare.ro, unul dintre cei mai vechi jucători online în piața de imobiliare, invită pentru al treilea an consecutiv miile de studenți și tineri profesioniști care-și caută o locuință în marile orașe din țară să-și calibreze perspectiva față de procesul de căutare și găsire a unei chirii pentru că unele anunțuri vin la pachet cu… alte oferte.
„Apartamentul are o vibrație deosebită. Aici s-a plâns ultima oară în 2013.”
În noua campanie tactică, Imobiliare.ro propune o serie de 6 videos amuzante ce dramatizează journey-ul unui tânăr cuplu în faza de post selecție anunțuri de închiriere, cu vizionări directe cu proprietarii în care întâlnesc tot felul de situații neprevăzute și personaje atipice.
Prin intermediul interacțiunii dintre personaje și proprietari, execuțiile subliniază faptul că alegerea chiriei nu e doar despre locul în sine care bifează sau nu functionalități specifice, ci mai intervine și un dram de…umanitate. Asta pentru că majoritatea anunțurilor directe vin cu proprietarii la pachet. Și fiecare proprietar, la fel ca fiecare chiriaș, are personalitate distinctă, nevoi, cerințe și viziuni de viață personale.
„Cred că genul ăsta de serie, în care explorezi tipologii umoristice de proprietari pe care i-ai întâlnit putea fi făcută la infinit, pentru că fiecare a dat peste un personaj de genul ăsta în căutarea chiriei. Dar ne-am limitat la 6 pe care le-am găsit cele mai ofertante umoristic. Ne-am distrat foarte tare împreună cu actorii să găsim vocile acestor personaje și sperăm ca oamenii care ne urmăresc pe imobiliare să zică: Băi, l-am prins și eu pe ăsta”, Raul Gheba, Creative Director și Regizor.
Seria poate fi urmărită pe canalele social media Imobiliare.ro, iar campania plusează și cu un bonus - o mecanică de engagement prin care userii au posibilitatea de a câştiga prin tragere la sorți contravaloarea unei chirii lunare.
Căutarea continuă... ce bine că de 25 de ani ai de unde alege
Șansele să găsești locuința perfectă din prima sunt relativ mici în condițiile în care cererea este atât de mare în orașele mai mari că un apartament bun se închiriază și în doar câteva ore de la momentul în care a fost scos pe piață. Și mai este firesc să existe acel proces de selecție, nu toți proprietarii și nu toate anunțurile sunt a match.
Dar orice surpriză te-ar aștepta la vizionare, pe Imobiliare.ro găsești informațiile și anunțurile care te pregătesc să alegi chiria potrivită pentru tine.
Platforma nu oferă o garanție că toate anunțurile sunt pe gustul tău, dar poți avea încredere că de 25 ani avem cele mai multe și diverse plus transparență și claritate informațională în așa fel încât la finalul căutării să ai șansa de a găsi ceea ce ai nevoie.
“Anul acesta împlinim 25 de ani, deci suntem oarecum colegi de generație cu utilizatorii noștri Gen Z. Cu atât mai mult, la Imobiliare.ro simțim că avem obligația de a ne reafirma rolul de brand reper, nu doar prin listarea celor mai multe oferte, ci și prin educarea continua a celor care iau decizii importante. Cu noua noastră campanie dedicată chiriilor, a treia la rând dezvoltată cu echipa Sector 7 HUB, ne propunem să atragem atenția într-un mod haios dar serios asupra capcanelor de la vizionare. Credem că misiunea noastră este să oferim informație corectă și ghidaj, astfel încât proprietarii și chiriașii să se întâlnească într-un cadru cât mai echilibrat și predictibil.”, Daniel Crainic, CMO Imobiliare.ro.
Credits:
Agenție
Raul Gheba – Creative Director
Laura Fluture – Senior Art Director
Raluca Babei – Video Producer
Luiza Căruntu – Video Editor
Ștefania Stancu – Project Manager
Roxana Andrei – Managing Partner
Client
Daniel Crainic – CMO
Alexandra Manolache – Brand Manager
Corina Vârlan – Content Manager
Producție
Director: Raul Gheba
1st AD: Carlo Mihail
DOP: Vlad Aniței
Props: Vali Svâc
Edit: Luiza Căruntu
Sound Engineer: Ciprian Vișan
Costumes: Raluca Badea
MUA: Luciana Manuela
PA: Cristi Sandu
Catering: Ana Saioc
Sound Mix: Andrei Cotârță
Color grading: Andrei Mândrescu
VO: Cătălin Pîrvulescu
























