Credite tailormade: Sector 7 HUB îmbracă la patru ace noua campanie Imobiliare.ro Finance

Credite tailormade: Sector 7 HUB îmbracă la patru ace noua campanie Imobiliare.ro Finance

Să faci publicitate la ceva ce nu s-a mai făcut e întotdeauna o sabie cu două tăișuri. Pe deoparte, faptul că drumul e nemarcat îți dă libertatea să mergi în direcții neprevăzute, fără să te temi că „s-a mai făcut”. În același timp, fără un precedent în categorie, nu ai un benchmark la care să te raportezi și pe care să-l îmbunătățești.

Mulți oameni nu știu că atunci când aplici pentru un credit, dincolo de ofertele generale de la bănci pe care le poate afla oricine, sunt multe detalii despre proceduri, „fine print-uri”, bancabilitate și alte nuanțe pe care poate nu le înțelegi în calitate de client obișnuit. Și totuși, ele fac diferența între cum și cât plătești pentru credit. În timp și bani investiți. În funcție de sursa veniturilor, de valoarea solicitată, rata avansului și alte variabile, creditul pe care îl contractezi e într-un fel unic pentru tine, trebuie să găsești împrumutul care ți se potrivește cel mai bine. E ca și cum ți l-ai face pe comandă.

Procesul de obținere al unui credit ipotecar este unul complicat și anevoios, dar există un mod prin care poți accesa cea mai potrivită ofertă de creditare, fără să te consumi pe parcursul lui. Cu peste 10 ani de experiență în identificarea celor mai avantajoase soluții de finanțare și 60.000 de clienți alături de care au colaborat în tot acest timp, brokerii Imobiliare.ro Finance s-au specializat în înțelegerea nevoilor clienților și potrivesc ofertele de la peste 25 de bănci și instituții financiare, la fel cum un croitor ajustează costumul perfect.

Brokerul de credite e omul care reprezintă interesele tale în fața băncii, preselectează ofertele financiare avantajoase, pregătește dosarul de credit și îți explică toate clauzele precontractuale. Toate astea, gratuit. Serviciul personal și atenția la detalii pe care ți le oferă un broker de credit face interacțiunea cu banca să se simtă ca un serviciu premium, individualizat, nu un consum de masă.

Dar majoritatea românilor nu au încredere în serviciile unui broker de credit sau pur și simplu nu știu de existența lui. Publicul de advertising se întâlnește frecvent cu diverse comunicări ale băncilor, dar până de curând, niciun jucător nu a comunicat pe teritoriul brokerilor de credite. În acest context, Sector 7 HUB a identificat nevoia unui mod de a explica pe înțelesul tuturor ce face Imobiliare.ro Finance, divizia de brokeraj de credite a Imobiliare.ro și s-a născut campania “Croitorii de credite”. 

"Campania actuală continuă demersul de comunicare început în noiembrie și subliniază importanța pe care serviciile de brokeraj de credit o au în ecosistemul nostru de business și brand. Este o piață nouă, plină de oportunități, în care deocamdată niciun brand nu s-a remarcat în mod deosebit. Tocmai de aceea, printr-o comunicare susținută și multă educație către consumatorul final, suntem pregătiți să aducem transparență și know how și să preluăm leadershipul acestei piețe cu noul nostru brand, Imobiliare.ro Finance, așa cum o facem de 24 de ani pe segmentul marketplace-urilor de real estate. Suntem fericiți să avem alături de noi echipa super creativă și dedicată, Sector 7 HUB.", Daniel Crainic, Chief Marketing Officer Imobiliare.ro.

"Ne-am propus o abordare în care poziționăm brokerul de credit ca acel specialist (Croitorul) care știe ce fel de credit ți se potrivește cel mai bine și e gata să-ți „croiască” un pachet care să se potrivească stilului tău de viață. Care e asemănarea dintre un broker de credit și un personal tailor? Amândoi te descos cu tot felul de întrebări ca să potrivească materialul și croiala care scot în evidență ce ai tu mai bun.", Raul Gheba, Creative Director Sector 7 HUB.

Conceptul “Croitorii de credite” tratează serviciile de brokeraj ca pe un serviciu de croitorie personalizată, unde toate măsurătorile sunt luate în funcție de nevoile și dorințele fiecăruia. Execuțiile îl au în prim-plan pe Gabriel - Maestrul Croitor, întruchiparea brokerului de credit care îți analizează solicitarea și te ajută să-ți găsești creditul potrivit și echipa lui de asistenți.

În atelierul de credite Imobiliare.ro Finance, se potrivesc credite în funcție de constituția financiară, dorințele și stilul bancar al fiecăruia. Fie că ai pus ochii pe un credit, dar nu știi cum o să-ți vină, fie ai prea multe opțiuni și ești nehotărât sau poate ai rămas cu un credit care nu-ți mai vine, brokerii sunt atenți la fitting pentru a realiza o croială pe măsura ta. Pentru că fiecare om e diferit și are nevoi diferite: unii sunt mai plăpânzi ca venit, alții au o constituție financiară atletică, dar nu găsesc finanțare să-i încapă.

Campania de comunicare s-a lansat în luna noiembrie 2023 în mediul digital, având mai multe execuții video și statice.

Iar începând cu luna februarie a acestui an o putem urmări și pe TV cu 2 execuții video noi: 

 

Echipa agenției:
Creative Partner & Writer: Alex Coteț
Creative Director: Raul Gheba
Copywriter: Mihai Berbec
Senior Art Director: Laura Fluture
Project Manager: Blanka Horvath
Managing Partner: Roxana Andrei
Head of Production: Raluca Babei
Editor: Luiza Caruntu

Echipa casei de producție:
DoP: Zoran Simulov
Editing: Alexandru Maxim, Andrei Cotarta
Sound Mix: Nicolae Gherman, Andrei Cotarta
Color Grading: Razvan Dimitriu

Echipa clientului:
Dan Niculae - Managing Director
Daniel Crainic - Chief Marketing Officer
Alis Stratan - Marketing Project Manager
Alexandra Manolache - Brand Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related