[CIVIC 5D in haine noi] George Pau ne-a intampinat deja cu 3 inscrieri. Si nu se va opri aici

[CIVIC 5D in haine noi] George Pau ne-a intampinat deja cu 3 inscrieri. Si nu se va opri aici

Lui George Pau, graphic designer intr-o companie de productie, ii place la nebunie sa conduca, iar pentru modelul Honda Civic 5D are rezervat un sentiment de admiratie. Asa ca nu mare ne e mirarea sa-l vedem proactiv, inscriind deja 3 propuneri de stickere cu misiunea de a scoate in evidenta atributele modelului Honda Civic 5D:  Sportiv, High-Tech, Elegant si Performant.

Pana acum, George a imbogatit designul indraznet al seriei Honda Civic 5D folosind "Energy Stripes", si-a imaginat automobilul intr-o plimbare prin "Orange County" si ne-a oferit apoi varianta "Crazy Civic", un design ce trimite direct spre cursele auto/moto. Dar, cum ne spune el insusi mai jos, acesta e doar inceputul. 

Si asa e, competitia se afla abia la start. Dar mai multe variante create inseamna mai multe sanse de a concentra, intr-un singur design, atat spiritul brandului Honda, cat si personalitatea modelului Civic 5D. Pana pe 8 iulie asteptam propunerile voastre, dupa citirea atenta a briefului, dar si a ponturilor venite direct de la jurati. 

 

Despre tine

Salut! George Pau ma numesc si cu grafica digitala cochetez de vreo 17 ani, inca de prin liceu. Timpul a fost bun cu mine si am reusit sa imi imbunatatesc skillurile pe parcurs. In prezent lucrez ca Graphic Designer la o casa de productie creativa. Practic, designul face parte din viata mea - alaturi, desigur, de familia mea minunata.

 

CIVIC 5D Design Challenge. Prima impresie

Hmm... cand am vazut o reclama in social media am zis "Hei, asta e pentru mine. E o provocare! Trebuie sa particip!". Am studiat putin brieful, am aruncat un ochi peste regulament si am inceput sa lucrez repede la cateva propuneri.

Motivatia mi-a venit din doua directii. Una ar fi din placerea de a face design de packaging & car wrapping si alta, din admiratia pe care o am pentru Honda Civic, in special acest model.

Desigur, m-am inscris in competitie cu gandul de a castiga, daca nu locul 2 sau 3, macar primul loc :P

 

Abordarea briefului

Nu exista un element anume din brief care sa imi fi atras atentia. Competitia in sine, numele acesteia mi-a atras atentia. Designul meu cel mai bun inca nu a fost inscris; cea mai buna lucrare a mea este inca la cuptor, iar ce am postat pana in prezent sunt cateva incercari, pregatiri. 

Nu stiu daca pot spune ca am intalnit dificultati. Un singur hop a fost pregatirea fisierului sursa pentru a simula cat mai bine colantarea masinii. Ma refer aici la cateva tehnici care integreaza layoutul cat mai realistic pe masina. 

 

Iti plac masinile? Personalitatea ta din trafic

Da, imi plac masinile si imi place la nebunie sa conduc - mai putin cand ma grabesc si traficul din oras este supraaglomerat, moment cand as prefera o bicicleta sau trotineta electrica.

Sunt un sofer foarte linistit, calm... desigur, pana ma scoate vreun alt sofer din zenul meu. Ce sa zic, cred ca la volan am personalitati multiple :P

 

Catre jurati si catre public

Nu am altceva de transmis juriului in afara de speranta ca vor lua decizia cea mai corecta si potrivita brandului.

Publicul, pentru mine, este reprezentat de "prietenii" mei din lista de contului de social media. Dragilor, pregati-va! Voi inscrie lucrari din ce in ce mai interesante. Nu trebuie decat sa le votati.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Related