[CIVIC 5D in haine noi] Mihai Sandu (Honda Trading Romania): Mi-as dori sa vad cat mai multe designuri de inspiratie japoneza, cu interpretare minimalista si fluida

[CIVIC 5D in haine noi] Mihai Sandu (Honda Trading Romania): Mi-as dori sa vad cat mai multe designuri de inspiratie japoneza, cu interpretare minimalista si fluida

Doua directii de inspiratie de la Mihai Sandu (Marketing & PR Manager, Honda Trading Romania): cultura japoneza si istoricul bogat al brandului Honda in zona curselor auto/moto. Vorbim, desigur, despre designul stickerelor care vor aduce un extra layer de personalitate seriei Honda Civic 5D, punandu-i in valoare principalele atribute.

Ca jurat al competitiei CIVIC 5D Design Challenge by HONDA, Mihai ne vorbeste detaliat mai jos despre clientii si pasionatii seriei Civic 5D, multi dintre ei persoane cu profesii in domenii creative, care isi doresc o masina unica si reprezentativa pentru personalitatea lor. Cititi despre ei in continuare, dati o raita inspre brieful competitiei si apoi treceti la brainstorming. Deadline-ul vostru: 8 iulie.

Va asteapta premii in valoare totala de 2.500 de euro, o sedinta foto tematica si, daca totul merge bine, chiar o editie speciala Honda Civic 5D in care masinile colantate vor fi comercializate catre clienti. Toate acestea, motive in plus pentru a intelege cat mai bine atasamentul clientilor Honda Civic 5D fata de masinile lor:

Recomand tuturor sa mearga cu masina (just for fun) pentru a intelege mai bine de ce clientii de Honda Civic 5D sunt atat de pasionati, dar si pentru a vedea reactiile oamenilor din trafic.

 

O competitie de creatie grafica pentru Civic 5D

Honda Civic 5D a fost si va fi modelul nostru avangardist din punct de vedere al designului (si nu numai). Chiar si generatia a VIII-a a modelului Civic 5D, lansata in 2006, inca mai intoarce priviri in trafic. Mai mult, Honda Civic 5D a fost un model Love/Hate cu foarte multi clienti pasionati.

Recomand tuturor sa mearga cu masina (just for fun) pentru a intelege mai bine de ce clientii de Honda Civic 5D sunt atat de pasionati, dar si pentru a vedea reactiile oamenilor din trafic.

Desi designul standard al modelului este unul nonconformist si spectaculos, clientii Honda au personalitati puternice si creative. Daca vorbesti cu un client de Civic 5D, iti dai seama ca isi doreste unicitate, o masina cu personalitate care sa-l reprezinte. Astfel, cu ocazia concursului vom putea oferi posibilitatea de personalizare a masinilor cu inca un layer.

 

Personalitatea modelului Honda Civic 5D

As spune despre Civic 5D ca este o personalitate puternica, care inspira siguranta si viteza. Daca m-as uita la o varianta personificata, as spune ca e sigura pe ea,  nu se lasa influentata de ce cred ceilati. Stie exact ce face, de ce face, ce e bine si ce e rau. Genul de persoana care face exact ceea ce-i place si face foarte bine.

 

Pasionatii, entuziastii, posesorii

Clientii de Civic 5D sunt oameni tineri si dinamici care se bucura de mersul cu masina, fie in oras, fie in afara lui. Sunt genul de oameni care fac parte din comunitati sociale si civice, genul de oameni implicati si cu atitudine. Apropo de asta, in afara fanclub-ului HondaFan, exista 2 comunitati de posesori de Civic 5D, ambele infiintate in ultimii 2 ani si ambele cu cateva sute de membri.

Avem foarte multi clienti de Civic 5D din domenii creative: art directors, designeri, webdesigneri, artisti plastici, muzicieni, DJ, oameni din agentii, in general profesii liberale (noi le spunem SMART). 

 

Spiritul Honda in designul stickerelor

Ma astept la creatii care sa imbine tehnologia cu echilibrul japonez. Sper sa vedem si teme inspirate din cultura japoneza, samurai, etc. La baza filozofiei Honda sta calitatea produselor si grija pentru client, asa ca mi-ar placea sa vad lucruri echilibrate si simple. De asemenea, ADN-ul sportiv Honda din cursele auto/moto sper sa aduca o nota picanta in creatiile livrate de designeri.

 

Asteptari, ponturi, inspiratie

Imi doresc sa fie un castig de ambele parti, atat pentru noi, dar si pentru designeri. Nu multi lucreaza pe conturi auto si cred ca poate fi o oportunitate pentru multi dintre ei sa se familiarizeze cu domeniul (chiar si partial). Pentru noi, este important sa vedem cat mai multa varietate care sa ne inspire pe viitor in comunicarea brandului.

Mi-as dori sa vad cat mai multe designuri de inspiratie japoneza, cu interpretare minimalista si fluida. Al doilea lucru la care ma gandesc ar fi lumea curselor, unde Honda are o istorie impresionanta. Dar cred ca posibilitatile sunt infinite si orice propunere este binevenita.

 

Aspecte in evaluare

Voi evalua in primul rand expresivitatea designului, cat de mult reflecta acesta personalitatea modelului Civic 5D. Al doilea lucru ar fi simplitatea sau precizia designului.

 

Masina ta Honda Civic 5D, versiunea colantata

Ar fi foarte fluida, dinamica, dar fara a fi impopotonata. As vedea un design bi-tone, nu mai multe culori (poate alba cu negru, sau alba cu rosu). As vrea sa spuna o poveste, sa aiba un motiv sau o tema foarte clara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related