Petre Barbu: În „Primul an de marketing”, România arată ca o țară flămândă de libertate, de bunăstare, de idei și planuri

Petre Barbu: În „Primul an de marketing”, România arată ca o țară flămândă de libertate, de bunăstare, de idei și planuri

O Românie în convalescență, după o boală grea – comunismul - dar încrezătoare că se va însănătoși, că își va recăpăta puterile și starea de normalitate, continuă Petre Barbu. Este fărâma de istorie pe care a surprins-o jurnalistul, care scrie de 20 de ani despre media și industria comunicării, în Primul an de marketing, titlu apărut recent la Editura Integral. 

Această istorie e povestită de 14 voci, 14 oameni pe care Petre Barbu i-a ales să spună povestea începuturilor marketinguluii în România: primii români care au muncit în marketing, majoritatea angajați de primele multinaționale care au venit în România.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related