De vorba cu primii publicitari romani, intr-un volum de Petre Barbu

De vorba cu primii publicitari romani, intr-un volum de Petre Barbu

Editura Tandem Media a anuntat lansarea volumului de interviuri "Primul an de publicitate", scris de ziaristul si scriitorul Petre Barbu. Cartea cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori romani care au infiintat agentii de publicitate la inceputul anilor ’90. Evenimentul de lansare va avea loc pe 11 decembrie 2013, incepand cu orele 18, la sediul IAA Romania, arata un comunicat emis de editura.

Volumul cuprinde interviuri cu Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Draghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe ), Mihail Vartosu (Grey), Dragos Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spataru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana si Stefan Iordache (Leo Burnett) si Teddy Dumitrescu (Publicis). La evenimentul de lansare va fi prezent autorul, dar si toti cei 13 interlocutori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related