[Înnoirea în industrie] Liviu Țurcanu: Au trecut vremurile în care tinerii așteptau cuminți la ușă

[Înnoirea în industrie] Liviu Țurcanu: Au trecut vremurile în care tinerii așteptau cuminți la ușă

Luna trecută i-am întrebat pe cei care se îndreaptă cu pași repezi spre industrie despre gândurile lor de la început de drum. Printre dorințe și frici, i-am provocat să-și imagineze locul de muncă ideal. Aproape toți au vorbit despre angajatori care cultivează un mediu potrivit pentru a învăța, care investesc în oameni și îi ajută să-și crească valoarea.

Asta e și ceea ce încearcă Liviu Țurcanu (Creative Director) să facă, anume cu tinerii care vin spre departamentul de creație Mercury360. Mai mult decât concepte teoretice, vrea să insufle în oameni încredere de sine, curaj de a-și exprima părerea și curiozitate câtă încape, iar procesul de învățare se axeaza pe sete de lucru și proactivitate, ca nimeni să nu se limiteze la rezolvarea unor comenzi execuționale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related