Jerry’s Pizza salvează ultima felie și lansează un sos special în ediţie limitată

Jerry’s Pizza salvează ultima felie și lansează un sos special în ediţie limitată

Ştii momentul acela când ajungi la ultima felie de pizza şi îți dai seama că ai rămas fără sos? Sigur ţi s-a întâmplat şi ţie. Dar gata, de azi, te poţi bucura de ultima felie de pizza ca de prima.

Jerry’s Pizza lansează un produs unic, inovator și cu adevărat revoluționar: sosul pentru ultima felie! Cele mai bune idei pornesc din nevoie și așa e și acest produs. E gândit special pentru situații de urgență, cele în care te bucuri că ai obținut ultima felie, dar îți dai seama că nu mai ai sos pentru ea. Din acest moment, temerile s-au sfârșit!

Campania e gândită de ontheroof, agenție care semnează și rebrandingul Jerry’s Pizza. 

 

Jerry’s Pizza e în plin sezon al noutăților și fiecare felie de pizza e tratată cu respectul cuvenit. Totul a pornit de la campania Totul pentru ultima felie, care a anunţat rebrandingul Jerry’s Pizza. Aceasta evidenţiază tensiunile apărute în jurul ultimei felii de pizza și strategiile de adevărată tactică militară folosite ca să o obții. Odată încheiată acea bătălie, sosul pentru ultima felie vine în completarea plăcerii pe care o ai când pui mâna pe #ultimafelie. Este sosul de care nu știi când ai nevoie. Este sosul finalurilor fericite, așa cum orice film te-a obișnuit că meriți. 

Inovaţia a fost dintotdeauna o constantă la Jerry’s Pizza. De la pizza cu sarmale și pizzertul cu mandarine şi ciocolată, până la Stripwich, acea combinație nebună între un calzone și un sandwich, nimic n-a fost lăsat la voia întâmplării în revoluția bunului gust. Aşa se explică de ce brandul a lansat un produs destinat unei singure felii de pizza. Dar ce felie importantă, ce bucată de bucurie și ce gură de Rai!

 

„Luăm în serios toate situaţiile ce pot apărea când comanzi pizza şi ne concentrăm toate eforturile pentru a face fiecare experienţă cu Jerry’s Pizza una plăcută. De la gust la prezentare, de la inovaţie la nivel de produse la procesul de livrare, nu putem să uităm de niciun aspect și nu vom uita. Iar dacă putem să le facem clienţilor şi mai bun momentul cu pizza, exact asta vom face. Sosul pentru ultima felie e răspunsul nostru la o nevoie reală şi suntem convinşi că va fi bine primit”, a declarat Jerry Dauteuil (General Manager Jerry’s Pizza).

 

Prezent pe piaţa românească de peste 22 de ani şi cu mai mult de 20 de milioane de pizze livrate, Jerry’s Pizza se remarcă prin gustul inconfundabil al produselor. Ştii încă de la prima felie că vrei să te bucuri de gustul unic, felie după felie. Aşadar, acest sos este menit să ofere un plus de gust ultimei felii de pizza, pentru o experienţă desăvârşită.

E timpul să ne bucurăm de Jerry's Pizza așa cum trebuie: până la #ultimafelie!

Sosul pentru ultima felie va fi livrat gratuit la orice comandă de pizza, în luna iulie, în limita stocului disponibil.

Jerry's Pizza. Se ştie dintr-o felie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related