Simte emoția festivalului alături de NIVEA FEEL

Simte emoția festivalului alături de NIVEA FEEL

Un motiv în plus pentru care iubim vara? E simplu. Ea ne aduce festivalurile și odată cu ele, o parte dintre cele mai frumoase amintiri pe care ni le facem alături de cei dragi.

Festivalurile sunt intense: le simți emoția încă din momentul în care îți cumperi biletele, le simți emoția când trăiești la cote maxime muzica și concertele artiștilor preferați, iar la final ești nostalgic pentru că s-a încheiat totul și ești nerăbdător să vină următoarea ediție. În festival vii cu prietenii dragi și te împrietenești cu ușurință cu cei de acolo. Ba chiar ești și dispus să împarți ceea ce ai: un hamac, un loc la umbra, o sticla de apă, ba chiar și jocurile și activitățile la care alegi să participi.

În festival este locul unde singura ta grijă este să nu ratezi concertul preferat. Atât.

Pornind de la toate aceste lucruri frumoase pe care festivalul, general vorbind, ni le arată la fiecare ediție, NIVEA și-a dedicat activitățile festivalierilor, având la bază 2 elemente importante: te simți bine în pielea ta pentru a putea împarți cu cei din jurul tău toate momentele și emoțiile intense.

 

Este al doilea an consecutiv când NIVEA se alătură marilor festivaluri din Romania și își propune să ofere noi experiențe festivalierilor.

 

Dacă în 2018 cele 4 festivaluri au fost Neversea, Summer Well, Smida Jazz Festival și Awake, în 2019, având la bază conceptul #NIVEAfeel – Simte emoția festivalului, Electric Castle a deschis lista celor 4 festivaluri la care brandul NIVEA a fost prezent. Summer Well, Smida Jazz Festival și AfterHills sunt festivalurile lunii august la care oamenii se pot bucura de activitățile pe care le-am pregătit.

Tot pentru al doilea an la rând, Highlight Agency a fost desemnată de către NIVEA agenția care să transpună în implementare conceptul de festival.

Castelul Bánffy din Bonțida a fost locul unde cei prezenți s-au bucurat de o experiență completă la cornerul NIVEA. Activități pentru ca toți să se distreze și să se relaxeze au fost gândite și implementate cu drag. Festivalierii s-au bucurat de soarele generos de anul acesta sub protecția produselor din gama NIVEA SUN, de jocuri în Cave-ul NIVEA MEN și de opere de artă pe piele realizate cu ajutorul apei micelare NIVEA Black Micellair. Atmosfera a fost întreținută la cornerele NIVEA de către cei care au lăsat emoțiile deoparte și au cântat în Karaoke Shower. Leagănul cu fundal de viniluri și luminițe a fost locul potrivit pentru pozele Instagram-ish, iar zona de Lounge NIVEA le-a oferit tuturor bucuria unei priviri de ansamblu asupra festivalului.

 

NIVEA MEN a încurajat participanții să se depășească, și prin depășirea limitelor fizice, să le învingă și pe cele emoționale. Prin alergarea pe o bandă supradimensionată, festivalierii puteau genera un mesaj pe un ecran led prin care să își exprime sentimentele și gândurile (shout to the world), activare extrem de căutată. Jocurile de echipă de tipul: foosball, playstation, basket pong au întregit lista de activități.

 

Pentru a se simți bine în pielea lor, mai ales pentru că știm cu toții cât de valoros este spațiul din bagaj atunci când alegi să stai la cort, NIVEA nu a uitat nici de cei din camping, împărțind 2000 de kituri de festival cu cele mai potrivite produse de îngrijire personală.

Abordarea 360 a comunicarii a inclus componente de BTL, POS, digital, TV, PR si Social Media, iar cele 3 zone gandite de catre Highlight au armonizat cu success portofoliul NIVEA.

"Pentru noi, NIVEA înseamnă un brand de suflet. Se muncește mult și cu mare drag pe acest cont și cred că asta se și vede în ceea ce facem alături de echipa de brand. Să reușești să bucuri zeci de mii de oameni cu rodul muncii tale nu poate fi decât o împlinire profesională și sufletească. O și mai mare bucurie este încrederea pe care ne-o acordă Beiersdorf Romania an de an. E un parteneriat de succes care își atinge apogeul în cadrul festivalurilor, unde inclusiv în relația agenție-client regăsim zilnic ideile de feel good in your skin și sharing.", Ionut Curtean – Managing Partner Highlight Agency.

 

"Ne-am asumat rolul în care îi încurajăm pe festivalieri să simtă mai mult, să trăiască cât mai multe experiențe, să se bucure cât mai mult, să simtă cât mai multe emoții. Îi încurajăm să empatizeze prin muzică, să se simtă bine în pielea lor și să împartă momente memorabile. Nu e ușor să faci asta, dar citind bucuria pe fețele lor te alimentezi cu un vibe fenomenal care te duce mereu mai departe, te inspiră să dai maximum în ceea ce faci.", Ana Ailenei – Client Service Director Highlight Agency.

Ne revedem curând la SUMMERWELL pentru a simți și împarți alte emoții de excepție!

Echipa

Din partea clientului
Diana Tașcu, Marketing Assistant
Claudia Pop, Group Brand Manager
Loredana Ionel, NIVEA Marketing Manager România & Bulgaria

Din partea agenției
Ionuț Curtean, Managing Partner
Ana Ailenei, Client Service Director
Alexandru Petrea, BTL Manager
Alina Samoilă, Senior Account Manager
Michelle Macrea, Junior Account Executive

 

Agentii:

ATL & PR: FCB Bucuresti

BTL: Highlight Agency

DIGITAL: Republika Interactive

MEDIA: Wavemaker Romania

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Related