[Reguli de pitch] Adrian Alexandrescu (Interactions): Ignoranta este probabil principalul obstacol in nerespectarea regulilor de pitch

[Reguli de pitch] Adrian Alexandrescu (Interactions): Ignoranta este probabil principalul obstacol in nerespectarea regulilor de pitch

Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions, crede ca e necesar un set de reguli clare pe care sa le adopte ambii jucatori si care sa asigure fairplay pe piata. Iar atunci cand clientii nu cunosc aceste reguli, ar fi bine ca agentiile sa le reaminteasca. Conditiile in care agentia lui participa la un pitch sunt putine si simple: sa fie pe domeniul lor, cu un brief "cinstit" si sa nu fie mai mult de 5 agentii participante.

In 90% dintre cele mai bune pitch-uri in care am participat au fost 3 agentii invitate, iar intervalul de buget propus a fost cunoscut din primul moment.

 Altfel, ce categorii de schimbari in organizarea pitchurilor a observat Adrian, de la A la E, vedeti mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related