„Ciao, Kendall” a răsunat pe Calea Victoriei

„Ciao, Kendall” a răsunat pe Calea Victoriei

Reserved a lansat noua campanie FW19/20 în cadrul unui eveniment exclusivist alături de prietenii brandului. Pe lângă anunțarea noii imagini a brand-ului, Kendall Jenner, și vizionarea spotului “Ciao, Kendall!”, invitații au avut ocazia de a se bucura de atmosfera retro eclectică de la Casa Monteoru – un set up special, catering, muzică și decoruri atent alese.

"Lansarea globală a campaniei ‹‹Ciao, Kendall›› a fost una de anvergură, iar cea din România nu a fost mai prejos. Într-o locație mai mult ca perfectă pentru conceptul retro eclectic al noii colecții Reserved, Casa Monteoru s-a dovedit a fi neîncăpătoare pentru cei peste 150 de invitați care au fost curioși să descopere cine este, de această dată, imaginea Reserved și să probeze noile piese vestimentare. Duo-ul client-agenție și munca în echipă au transformat seara lansării într-o experiență WOW pentru fiecare invitat, reflectându-se în peste 1200 de mențiuni în social media, în mai puțin de 24 ore", a declarat Anca Marcu Iana (Deputy Managing Partner RAN Events).

 

Au testat simțul artistic al fotografului Mihnea Ratte numeroase celebrități, printre care Alina Tanasă, Diana Enciu, Carmen Grebenișan, Patrizia Paglieri, Larisa Iordache, Diana Bulimar, Kiki Cioran, Maria Radu, Iulia Verdeș, Andreea Perju, Camelia Bălțoi, Simona Țăranu, Oana Tache, Ana Barbu, Eli Roman, Andrei Nourescu, Andrei Leonte.

 

"Fiecare eveniment este o provocare pentru că ne dorim să facem totul altfel. ‹‹Ciao, Kendall››, prin specificul campaniei, se pretează unei abordări diferite. Eclectismul stilurilor prezentate în clip ne-a determinat să alegem o locație care seamănă cu o vilă italiană barocă, pe care să o folosim ca bază pentru celelalte elemente – catering și decorațiuni sofisticate, aranjamente florale care au dat impresia de natură adusă înăuntru, colecție toamnă/iarnă integrată în conceptul vizual, muzică retro-disco perfectă pentru femeia Reserved, o combinație de stil retro și modernitate feminină, mereu în schimbare. Casa în sine s-a dovedit a fi un cameleon pentru cadre foto ofertante pentru postările în social media ale influențatorilor, punând în evidență întreaga campanie", a completat Diana Caliniuc Ionescu (Senior PR Adviser RAN Events).

 

Kendall Jenner este, fără îndoială, una dintre cele mai mari personalități din industria modei, fiind o prezență nelipsită de pe podiumurile celor mai importante case de modă sau din pictorialele celor mai cunoscute branduri din lume.

În clipul regizat de Gordon Von Steiner pentru Reserved, Kendall Jenner joacă rolul celor mai cunoscute actrițe din cele mai bune filme clasice italiene. Dansează, seduce și flirtează cu camera, așa cum o fac marile vedete de cinema. În cea mai recentă producție Reserved, Kendall dovedește că nu este doar un talentat fotomodel, dar are și un real talent actoricesc.

 

Într-un film de modă suprarealist realizat de RESERVED, nimic nu este evident. Suntem transpuși într-o vilă italiană barocă unde o regăsim pe Kendall Jenner visând cu ochii deschiși și pozând în diverse personaje feminine ideale. Devine cu ușurință o aristocrată italiană din filmele vechi, o fetișcană retro înnebunită după dans, o rebelă a anilor 1990 și o sirenă într-un mare acvariu în grădină.

Kendall are multiple chipuri în campania Reserved, uneori aduce cu Sophia Loren în “Marriage, Italian Style”, alteori cu Natalie Portman în “Léon: The Professional” sau cu o femme fatale.

Femeia Reserved reprezintă o combinație de stil retro și modernitate feminină. Cu fiecare cadru, descoperim că inspirația provine din diferite stiluri de artă, din epoca renașterii până în contemporaneitate. De îndată ce pare că o cunoaștem pe această femeie, ea se schimbă și se integrează într-un cadru cu totul diferit.

În jocul ei inocent, moda este liantul. Iar colecția de toamnă/iarnă 2019 e sursa inspirațiilor extreme, noua serie de articole vestimentare simbolizează distracția, dar și un fel de joc, permițându-i personajului principal – un icon de stil al Generației Z – să își exprime fanteziile și dorințele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related