[Obsesii part-time] Ruxandra Papuc si carciumareala: Intre burgeri, muzica si publicitate, important e sa ai ficat

[Obsesii part-time] Ruxandra Papuc si carciumareala: Intre burgeri, muzica si publicitate, important e sa ai ficat

Orice publicitar viseaza sa aiba un bar, crede Ruxandra Papuc, Group Creative Director, McCann Worldgroup Romania. Ea isi doreste asta de 19 ani, cand fratele ei isi deschidea primul restaurant. I se parea fascinant sa se uite la oameni, sa-i ghiceasca pe fiecare cine sunt si de unde vin, sa le banuiesca comanda. Pasiunea ei s-a concretizat in sfarsit intr-o bistroteca deschisa cu fratele ei. 

Cand orice om normal la cap se aseza linistit, noi ne-am vandut tot pana la tzoale si ne-am apucat de crasma noastra. Doar noi doi, cu o gramada de experienta de la el si o gramada de entuziasm de la mine. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related