Saatchi & Saatchi se antreneaza impreuna cu Sensiblu pentru a celebra "eternul feminin"

Saatchi & Saatchi lanseaza o noua campanie tactica pentru Sensiblu.
Dezvoltarea si testarea creatiei s-a finalizat cu o noua campanie tactica intitulata "Atrenamentul" ce se va desfasura in perioada 13 februarie - 31 martie. Campania are ca suporturi media TV, presa scrisa (reviste de lifestyle; ghiduri TV), Internet si materiale promotionale dispuse in farmaciile Sensiblu.

Spotul TV are ca punct de plecare sarbatorile ce rasfata femeia (Sfantul Valentin, 1 Martie si Ziua Femeii). Pentru aceste sarbatori, femeile se pregatesc sa primeasca un cadou, mesajul principal al campaniei fiind - "In Sensiblu, gasesti cadouri potrivite pentru femeile din viata ta".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related