Saatchi & Saatchi + The Geeks dezvăluie totul despre cine este Eduard, președinte de bloc și cum vrea el să facă lumea un bLOC mai bun

Saatchi & Saatchi + The Geeks dezvăluie totul despre cine este Eduard, președinte de bloc și cum vrea el să facă lumea un bLOC mai bun

Toți cei care au urmărit anul trecut brand-comedia în cinci episoade „Eduard, fermier urban”, produsă pentru Edenia Foods, au avut la sfârșitul lunii noiembrie surpriza unui nou sezon, în care Eduard are o nouă misiune – să facă lumea un bLOC mai bun, din noul lui rol de președinte de bloc. Iar „programul său de guvernare” implică foarte multe alegeri sănătoase atât la nivel individual, cât și pentru comunitate, care pot fi mai ușor adoptate cu produsele Edenia.

Pentru că lucrurile care funcționează nu trebuie schimbate, iar Eduard, fermierul urban, a avut o recoltă destul de bogată în premii sezonul acesta (1 Gold la Effie, 1 Silver la Internetics și premiul „Best Branded Content” la IAB MIXX), noile episoade, produse de aceiași geekși de la Saatchi & Saatchi + The Geeks, în regia aceluiași Alex Coteț și de aceeași echipă de producție de la Saga Film, conțin și mai multe minute de umor și product placement integrat fin și natural în poveste.

 

„Cred destul de mult în campanii publicitare pline de emoție și empatie, care să ofere speranță și sentimentul de „nu ești singur” consumatorilor. Însă pandemia a creat mult prea multe spoturi cu imagini de stock, melodii în game minore și mesaje de brand din care nu lipsește cuvântul „împreună”. Așa că m-am bucurat când am aflat că Edenia dorește o continuare a sitcom-ului online cu Eduard, fermierul urban. Pentru că nimic nu te scoate mai mult dintr-o stare nasoală decât 6-7 minute de entertainment pur, în care nu ți se spune nimic de pandemie și în care uiți un pic de tot ceea ce trăiești în rest,” a declarat Teodora Ionică, Group Creative Director Saatchi & Saatchi + The Geeks.

 

„Noul sezon cu Eduard, președinte de bloc, a fost o experiență inedită. Să creezi content umoristic în vremuri în care toată lumea se gândește la supraviețuire e un challenge pe care ni l-am asumat cu toții că s-ar putea să nu iasă la cel mai înalt nivel. Dar a ieșit! Mulțumită actorilor și a echipei de producție care au pregătit totul în cele mai safe condiții. Urmărindu-i pe ZOOM 24/24 cum își fac meseria cu maximă bucurie, am înțeles că toți simțim nevoia de a evada din realitatea acestui an și că poate n-ar strica să râdem mai des,” afirmă Andreea Moise, Senior Art Director Saatchi&Saatchi + The Geeks.

 

Obiectivele campaniei de anul acesta au rămas aceleași ca cele de anul trecut: să educăm publicul privind beneficiile legumelor congelate și să demontam barierele lor de consum într-un mod fun, ușor de asimilat, ca să ajungă la un target cât mai amplu.

 

„Primul sezon al mini-seriei Eduard ne-a adus surpriza unui succes peste așteptări, încununat nu doar de multiple și onorante premii ale industriei publicitare, dar mai ales de o multitudine de mesaje primite în social media din partea unui public entuziasmat, care cerea cu ardoare o continuare a poveștii, un nou sezon al carismaticului Eduard, ex-fermier urban, pe care l-au îndrăgit și de la care au recepționat cu ușurință mesajele brandului Edenia. Astfel, Eduard revine online, cu o noua poveste, la fel de umoristică, în care are grija sa „planteze” noi informații despre ceea ce el numește un stil de viață sănătos, în care alimentația joacă un rol esențial. Și, pentru că el a învățat de la Edenia multe lucruri importante despre alimentele congelate, se străduiește, în stilul lui caracteristic, să le împărtășească și celorlalți, ” adaugă Camelia Manoil, Senior Brand Manager Edenia, Macromex.

 

Doar că în acest nou sezon, Eduard a evoluat într-un an cât alții în cinci, iar noua lui poziție de președinte de bloc îl solicită mai mult decât cea de fermier urban. Nu numai că trebuie să-i împace pe toți locatarii din bloc, dar vrea să-i convingă să adopte obiceiuri sănătoase, să se bucure de mai mult timp liber, să-i învețe cum să recicleze selectiv și cum să lupte împreună împotriva risipei alimentare. Iar toate astea pot fi ușor rezolvate prin produsele congelate de la Edenia.

Așadar, nu mai rămâne decât să-l vedeți pe Eduard la treabă, din momentul alegerilor până la finalul sezonului când, în urma unor jocuri de culise, are o revelație total neașteptată.

Episodul 1 – Alegerile

Episodul 2 – Opoziția

Episodul 3 – Prima doamnă

Episodul 4 – Democrație

 Episodul 5 – Jocuri de culise - disponibil pe canalul de YouTube Edenia Foods din 21 decembrie

Echipa Saatchi&Saatchi + The Geeks
Bogdan Costin – Creative Director
Teodora Ionică – Group Creative Director
Andreea Moise – Senior Art Director
Mădălina Stoica – Senior Account Manager
Ioana Brebu – Account Director
Vlad Petre – Managing Director

Echipa Starcom:
Daniela Eustafievici – Media Communication Manager
Teodora Tutunică – Media Performance Specialist
Cristian Nucă – Digital Planner
Adrian Vladuț - Media Communication Manager

Echipa Edenia
Oana Stîncel – Marketing Director
Camelia Manoil – Senior Brand Manager Edenia
Georgiana Modoran – Brand Manager Edenia

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Saga Film

Una dintre cele mai importante companii romanesti de productie de reclame TV si film, cu o istorie de doua decenii: din 2000 pana in prezent, am produs peste 2000 de reclame si 15 filme de lung metraj sau scurt... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related