”Yes, We Dare!”, evenimentul de marketing care îndrăznește să facă chiar ceea ce zice

”Yes, We Dare!”, evenimentul de marketing care îndrăznește să facă chiar ceea ce zice

După cum îi spune și numele, „Yes, We Dare!” este un eveniment îndrăzneț, care nu doar va vorbi despre marketing, dar va și pune în practică ceea ce predică.
”Credem că un brief are cel puțin o soluție ideală, iar asta se întâmplă cand creezi mix-ul de specialiști potriviți să-i facă față”, explică 
Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital și organizatorul acestui eveniment

Dare Digital, agenția de strategie online și performance marketing, a anunțat recent schimbări în modelul de business, având în centru un ecosistem de parteneri.
Cu un ADN diferit decât agențiile din piață, agenția va demonstra această schimbare prin lansarea acestui eveniment.

 „Yes, We Dare!” va avea loc pe 30 septembrie și va pune față în față specialiștii Dare Digital și clienți din companii care doresc să soluționeze provocări de business. Partenerii din ecosistemul Dare Digital vor lucra pe parcursul unei zile pentru a găsi și prezenta soluții integrate de marketing digital eficiente pentru brief-urile pe care clienții le vor pune pe masă. 

Evenimentul are scopul de a demonstra pe parcursul unei zile modul în care funcționează modelul de business Dare Digital

Vom propune, on-the-spot, soluții personalizate pentru provocările înscrise prin brief-uri de către companii și vom arăta, în mod concret, live, modul în care lucrăm zi de zi pe proiectele clienților agenției, explică Ciprian Susanu.

Speakerii confirmați la eveniment sunt  Dana Nae Popa și Laura Iane (de la Pastel), Monica Marinescu (de WaveTree0), Ovidiu Toader (Mentor & Business Coach) și Dorin Boerescu (2Performant), iar moderatorul întregului eveniment va fi Alex Grecu. 
Mai multe detalii despre înscrieri și fee-uri de participare, aici.
Până atunci, puteți citi mai jos povestea  „Yes, We Dare!” spusă de Ciprian Susanu: care a fost contextul schimbărilor din agenție, ce propune noul model de business anunțat, care sunt efectele lui și cum s-au adaptat la el echipa și clienții. 

 

Modelul de business: de la angajati spre parteneri

Am avut întotdeauna viziunea unui business care să funcționeze în regim de performanță și transparență, care să fie transferată de la angajator către angajat. Am ajuns la modelul actual urmând cu atenție trend-urile din industria de advertising locală, insight-urile din piață, migrarea către cultura de freelancing sau tot mai mulți specialiști care se implică în proiecte variate cu diferite companii sau agenții.

Pe piețele din vest, inclusiv multe companii globale au crescut semnificativ procentul angajaților de tip „contractors” iar în SUA se estimează că aproximativ 68% din populație lucrează într-un sistem outsourced.

În același timp, modelul de business pe care îl urmăm în prezent, care are în centru un ecosistem de parteneri, este unul care permite alocarea celor mai potrivite resurse pe fiecare proiect, campanie sau client. Unde potrivite înseamnă experiență pe industrii, expertiză profesională, senioritate sau disponibilitate în perioada imediat următoare.

 

Avantajele transformarii

Noul model de business ne permite să lucrăm cu un pool mare de specialiști cu expertiză mixtă în toate ariile marketing-ului online și pe diferite industrii sau care au o preferință pentru un anumit domeniu sau pentru anumite tipologii de companii.

Numărul mare de specialiști din ecosistem ne permite să alocăm resursele potrivite fiecărui proiect în funcție de nevoia sau de provocarea de business, de marketing și/sau de comunicare. În același timp, modelul de business eficientizează workflow-ul întregii agenții pentru că fiecare partener are flexibilitatea în a-și stabili programul de lucru după cum vrea, poate lucra remote sau de la biroul nostru care în prezent funcționează ca un hub. Acest lucru înlătură limitarea sau presiunea pe care o setează programul generic de lucru 9:00 – 18:00.

Spre deosebire de modelul unei agenții clasice, ne ajută totodată și faptul că putem înlocui resursele mult mai rapid în momentul în care observăm că unul dintre specialiștii din ecosistem nu este potrivit pe un anumit client sau nu livrează în parametri optimi pe un proiect sau campanie.

 

Reacțiile clienților. Efecte

Exact așa cum m-am așteptat: clienții agenției au fost deschiși la schimbare și la colaborarea cu noi în acest sistem pentru că au înțeles avantajele clare pe care le aducem. Odată cu lansarea noului model am câștigat câteva pitch-uri importante.
La Doi Pași, Tondach, Keez, Sanador sau Caroli sunt câteva dintre brand-urile care au fost atrase și datorită noului model de business. As we speak, suntem implicați în alte 3 pitch-uri în industriile FMCG, petrolieră și entertainment.

Consider că acest model de business se potrivește perfect în colaborarea cu companiile care înțeleg criteriile de performanță și le integrează complet în ADN-ul brand-ului și valorile după care se ghidează.

Cum aminteam și mai sus, cel mai mare avantaj al acestui model de business este reprezentat de alocarea resurselor potrivite care să propună soluții personalizate pentru nevoia de business, marketing și/sau comunicare ale fiecărei companii. Echipele care lucrează pe proiecte sau campanii sunt hand-picked (sunt alocate one-by-one) în funcție de brief, de industria sau de specificul clientului și de expertiza necesară pentru a propune soluții care să maximizeze rezultatele.

Avem resursele potrivite pentru a răspunde la nevoile de business sau de marketing și comunicare pentru companii din orice tip de industrie și oferim cea mai potrivită idee de creație care se îmbină cu instrumente, media buying și new technologies adecvate pe fiecare caz în parte.

Ecosistemul Dare Digital reunește specialisti de top din piață pentru fiecare specializare iar fiecare pas al colaborării brand-urilor cu Dare Digital este axat pe personalizare și contextualizare a soluțiilor propuse în funcție de timp, buget și situație de business.

 

Echipa

Cu toate că am trecut printr-o etapă de tranziție și printr-un proces complet și complex de reshape a strategiei de business, a strategiei de comunicare și a dezvoltării campaniei de relansare pe care o desfășurăm în prezent, echipa Dare Digital a primit extrem de bine acest nou model, mai ales având în vedere faptul că our core team a fost implicată în fiecare etapă a procesului.

Colegii mei au venit cu insight-uri și feedback pentru a îmbunătăți cât mai mult atât sistemele și procedurile de lucru cât și modul de colaborare cu partenerii.
După mai bine de un an și jumătate de fine-tuning, am ajuns la un ecosistem de parteneri de include în prezent 35 de specialiști în toate ariile marketing-ului (strategie, creație, branding, art direction, web development, SEO, UX&UI, Social Media, Copywriting, media buying on și offline, video production etc.), având la dispoziție toate resursele pentru a oferi servicii de advertising 360, pe langa core business-ul care rămâne zona digitală.

 

Clienții

Modelul Dare Digital are la bază un business antreprenorial și prin urmare este evident că avem chimie cu astfel de companii, cu start-up-uri serioase, cu planuri concrete de extindere națională sau regionalaă sau cu companii deja consolidate.
Însă, istoria recentă ne arată că nu este vorba doar despre chimie, ci mai degrabă despre abordarea personalizată a fiecărei nevoi de business, noii clienți menționați mai sus fiind o confirmare clară că această viziune are mai mult legatură cu cultura de performanță a organizațiilor și cu valorile de transparență, flexibilitate și orientare spre rezultat, decât cu tipologia companiei sau a brand-ului.

 

Cum veti anunta in piata schimbarea

Am început deja comunicarea prin metodele clasice, însă având la bază un ADN diferit decât agențiile din piață, vom lansa oficial printr-un eveniment menit să demonstreze, on-the-spot, eficiența modelului de business.

Este vorba despre „Yes, We Dare!”, eveniment ce va avea loc pe data de 30 septembrie și care va pune față în față specialiștii Dare Digital și clienți din companii care doresc să soluționeze provocări de business. Partenerii din ecosistemul Dare Digital vor lucra pe parcursul unei zile pentru a găsi și prezenta soluții integrate de marketing digital eficiente pentru brief-urile pe care clienții le vor pune pe masă.

Evenimentul are scopul de a demonstra pe parcursul unei zile modul în care funcționează modelul de business Dare Digital. Credem că un brief are cel puțin o soluție ideală, iar asta se întâmplă cand creezi mix-ul de specialiști potriviți să-i facă față.

Și ca să explicăm conceptul asta am decis să organizăm o sesiune open la care să participe brand-uri care să poată înscrie brief-uri și să primească soluții digitale sau brand-uri care își doresc să asiste și să fie prezente în sală la un astfel de eveniment pentru a observa modul în care lucrează echipele Dare Digital atunci când sunt puse în fața unei provocări concrete a unei companii.

 

Structura evenimentului

Evenimentul se va desfășura pe parcursul unei întregii zile. După un welcome speech în care voi prezenta modelul de business și viziunea pe care o urmăm în proiectele de zi cu zi ale agenției, echipele Dare Digital vor intra în sesiuni de debriefing cu clienții care vor înscrie brief-uri și, ulterior, cât vor lucra efectiv pentru a propune soluții personalizate, vom include în eveniment o secțiune de conținut de calitate, complementar activităților de marketing online.

Îi vom avea alături pe Dana Nae Popa și Laura Iane (de la Pastel), pe Monica Marinescu (de WaveTree0), pe Ovidiu Toader (Mentor & Business Coach) și pe Dorin Boerescu (2Performant). Moderatorul întregului eveniment va fi Alex Grecu.

 

Participanți

Evenimentul este relevant pentru marketing managers și specialiști de marketing din companii medii sau mari care au provocări de business, digital și/sau comunicare corelate cu rezultatele sau funcționarea ineficientă a website-ului de brand, cu dezvoltarea unui plan eficient pentru lansarea unui nou produs sau a unei noi linii de produse, cu rezultatele slabe generate de o campanie de digital, cu strategii nesustenabile de social media sau chiar campanii de employer branding.

Totodată, este vorba despre un eveniment deschis participanților care nu își doresc să înscrie brief-uri la această primă sesiune însă își doresc să asiste și să observe cum funcționează concret ecosistemul Dare Digital. Sau să se bucure de conținutul de calitate pe care îl au de oferit speakerii și membrii ecosistemului care vor lua cuvântul și vor argumenta ideile propuse.

Cum am menționat și anterior, vom propune, on-the-spot, soluții personalizate pentru provocările înscrise prin brief-uri de către companii și vom arăta, în mod concret, live, modul în care lucrăm zi de zi pe proiectele clienților agenției. Totodată, participanții se vor putea inspira din ideile și tehnicile de marketing pe care le vom include în soluțiile propuse companiilor.

Doritorii se pot înscrie pe landing page-ul dedicat acestui eveniment de pe site-ul nostru, aici.
Reprezentanții companiilor pot opta pentru înscrierea unui brief sau pot alege să asiste la acest eveniment pentru a vedea live cum funcționează ecosistemul Dare Digital și colaborarea cu specialiștii noștri parteneri. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related