[Pro bono în agenții] Ana Sișu: Felul în care o agenție răspunde proiectelor pro bono spune ceva despre cât de ancorată este în realitate

[Pro bono în agenții] Ana Sișu: Felul în care o agenție răspunde proiectelor pro bono spune ceva despre cât de ancorată este în realitate

În România, unul din doi copii bolnavi de cancer moare, în timp ce în Occident 80% dintre aceștia supraviețuiesc, amintește Ana Sișu, Head of PR & Influence, Ogilvy Romania. Echipa Ogilvy a pus umărul, alături de Asociația Dăruiește Viața, la această problemă a societății românești și a realizat campania pro bono „Viața atârnă de un fir de păr”. Cu banii adunați din donații, a fost construit primul spital de oncologie pediatrică din țară.

Este vital să susținem dreptul la viață, pentru că murim, ca societate, dacă așteptăm la nesfârșit să facă altcineva asta pentru noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related