Alpacaman sau neasteptata virtute a viralului

Alpacaman sau neasteptata virtute a viralului

Micutzu, sos, o alpaca, Godina si trap. Ia si fa o propozitie din cuvintele astea. Nu, mai bine fa un spot.

Dupa 43 de duble pentru un spot ca oricare altul, Micutzu povesteste in timp real si ofera insighturi despre ce inseamna sa faci cu adevarat un viral: un influencer adus pe platou la 6 dimineata, un regizor care vrea sa fie in trend, un client care gandeste exotic si agentia care vine sa corecteze atunci cand e cazul.

Entuziasmul de a fi behind the scenes este dublat de continuitatea unicului cadru, in stilul Birdman. Creatorii de la Sector 7 walk the talk si mai adauga un strat povestii pentru CatMobile.ro, in care includ toate cerintele celor de pe platou. 

Pacat ca regizorul din spot, si mai apoi clientul, se lasa prada asocierii, sau disocierii, tipla – ciolofan, ieftina cam cat materialele in sine, si de lipsa de energie a lui Marian Godina, care rupe putin ritmul, la fel ca si gluma care se face pe seama lui.

Altfel, vorba lor, spotul e mai mult decat blana de alpaca si are meritul de a face branding fara a insista prea mult pe produs, cum au facut in prima colaborare.

Cat despre asocierea cu Micutzu, matching-ul e 100%, ceea ce nu se intampla intotdeauna in campaniile cu influenceri, iar interpretarea si abilitatile lui de leadman, justifica parca si continuitatea cadrului, care nu vrea sa il scape din vedere.

Totusi, ramane intrebarea, daca un viral se face prin includerea trendurile deja existente, cine si cum le mai seteaza pe alea noi?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related