[Noii artizani] Cristiana Cornea spune povești personale prin lumânări sustenabile

[Noii artizani] Cristiana Cornea spune povești personale prin lumânări sustenabile

Artizanatul vine de multe ori ca răspuns la căutările noastre de ALTCEVA. Altceva decât produse de masă. Altceva decât materiale ieftine, care sunt alese doar cu gândul la profit. Altceva decât obiecte care sunt astăzi la modă și mâine uitate. Altceva decât alegerea unui produs din o sută altele care arată la fel. Și altceva-ul ăsta se înnoiește primind valențe noi odată cu fiecare grijă în plus a câte unui artist atent, care vrea să îi insufle o valoare nouă.

În cazul lumânărilor Candelarium Candles, altceva-ul înseamnă un produs mai conștient și un micro-business care funcționează după principiile economiei sustenabile. Cristiana Cornea folosește ceară de soia vegetală în loc de parafină pentru lumânările sale și, în cele mai multe dintre cazuri, le toarnă în recipiente reciclate. Din istoria nescrisă a paharelor și cănilor pictate pe care le folosește își trage și inspirația: oare cine și-a sorbit ceaiul din cana asta? în vitrina cărui dulap a stat paharul ăsta zeci de ani? Sunt mici povești pe care și le spune singură, dar pe care le dă mai departe prin aromele personalizate și prin povestea brandului său, pe care o consolidează în paralel cu jobul său din publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related