Rusu+Borțun Brand Growers a creat rebrandingul Franchwise

Rusu+Borțun Brand Growers a creat rebrandingul Franchwise

Franchwise este compania ce s-a născut din unirea sub același nume a echipelor Francize.ro și Inventure și pentru care a fost construita și o noua identitate vizuală. Misiunea noului brand este să ajute antreprenorii care vor să înceapă sau să extindă o afacere prin franciză, folosind principiile de business colaborativ.

Agenția de branding Rusu+Borțun Brand Growers s-a alăturat proiectului, oferind strategie și design de brand. Astfel, numele companiei o ancorează în categoria de consultanță, accentuând domeniul principal: consultanța dezvoltării de business prin franciză.

Numele este format din franch (franchise) + wise (înțelepciune) și vine alături de sloganul “Let’s grow together!”, prin care brandul îndeamnă la creștere, cu focus pe ideea de colaborare. Noul brand transmite pasiune, empatie, disciplină și leadership.

"Acesta a fost motivul pentru care noi, Raluca Stanciu și Paul Voicu, ne-am adus echipele sub aceeași identitate, unind experiența cumulată de peste 20 de ani în consultanța de franciză, păstrând ambiția și adoptând o abordare unitară: să creștem împreună antreprenoriatul românesc cu ajutorul principiilor de business colaborativ. Împreună ca echipa și împreună cu cei care vor să crească o afacere, fie din rolul de francizori sau cel de parteneri francizati.", au declarat reprezentanții Franchwise.

 

Logo-ul construiește un simbol din W-ul care separă cele două cuvinte din nume: franch și wise. Simbolul este format din bucăți de lego care simbolizează creșterea. Wordmarkul este simplu, cu litere rotunde, prietenos și poziționează corect tipul de consultanță: apropiat de client, fără superioritate, care nu intimidează.

"Împreună inspirăm oamenii să dea ce au mai bun Antreprenorii au nevoie de angajați și parteneri echipe care FAC, nu care așteaptă SĂ SE FACĂ. Credem că pentru a construi o cultură a “oamenilor care fac”, este nevoie de lideri. De oameni care inspiră acțiune prin puterea exemplului, care au viziune și pot seta o direcție clară, care pot da feedback constructiv și, cel mai important, pot face ca oamenii să lucreze bine împreună.", au adăugat reprezentanții Franchwise.

 

Rusu+Borțun Brand Growers a construit un teritoriu de brand vibrant și digital aware care își propune să sublinieze abordarea fresh și creativă a brandului și, în același timp păstrându-i simplitatea caracteristică brandurilor de consultanță.

"“Strategia de brand are un rol important în creșterea business-ului prin franciză, îl organizează, îl diferențiază și îi oferă credibilitate. Franchwise le spune asta clienților săi și îi inspiră să pună în practică prin exemplu propriului brand de companie. Brandul nou creat pentru Franchwise poziționează compania într-un susținător al antreprenoriatului colaborativ și pune la dispoziția clienților săi instrumente utile și sigure pentru creșterea afacerii lor. Toată filosofia brandului se grupează în jurul ideii de împreună: doar împreună putem construi un mediu de afaceri cu mai multe companii performante, cu creștere accelerată și cu antreprenori de succes.", a afirmat Alina Tudose (partner Rusu+Bortun Brand Growers).

 

Rusu+Borțun a fost înființată în 2008 și este o agenție care integrează strategie, design și manifestare creativă de brand, prin Brand Growers, și comunicare digitală prin Cyber Growers.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related