DIY - Cum transformi o mansardă neamenajată, din mijlocul Bucureștiului, într-o locație perfectă pentru lansarea unui produs high tech, dedicat construcțiilor viitorului

DIY - Cum transformi o mansardă neamenajată, din mijlocul Bucureștiului, într-o locație perfectă pentru lansarea unui produs high tech, dedicat construcțiilor viitorului

There is a new form of energy in the world – Knowledge.

O provocare venită din partea clientului, 120 de metri pătrați, o mansardă boemă, cu circuit închis, în centrul Bucureștiului, (pe care alegem să o păstrăm anonimă) și un număr generos de arhitecți și jurnaliști interesați de soluții arhitecturale inovative la un loc cu un singur scop – Lansarea Leaf Technology – More than Just Insulation. Din responsabilitate pentru viitor, powered by Isopan Est.

Totul a pornit inițial de la ideea de a organiza un eveniment luxury într-o locație pentru oaspeții clientului nostru, o experiență care să se potrivească cu poziționarea de lider de piață a clientului nostru, un loc în care aceștia să ajungă, să se întâlnească cu prietenii lor și cu cei mai apropiați colaboratori din industria lor, să se simtă bine și să se relaxeze.

Ulterior, ideea evenimentului de lansare s-a transformat, într-o experiență de fine-dining si inovație, ca o alternativă la evenimentele de lansare obișnuite, la care ne-am raportat în ultima vreme.

"Ne-am întrebat cum am putea să aflăm care sunt intențiile specialiștilor din domeniu, care sunt interesele și curiozitățile jurnaliștilor de nișă, care scriu despre construcțiile viitorului și despre cele mai noi tehnologii din domeniul construcțiilor, ce abordare au companiile în ceea ce privește protejarea mediului înconjurător și care sunt cele mai importante aspecte pe care le-ar putea lua în considerare specialiștii din industria construcțiilor, pentru un viitor mai bun al planetei, începând cu momentul prezent.

Aștfel, împreună cu clientul nostru ne-am hotărât să lansăm noua tehnologie Leaf într-un cadru formal, dar experiențial - la cină, într-o mansardă. Așa că, pentru a amplifica experiența oaspeților, am conturat o agendă high tech a evenimentului, care a început cu o dezbatere deschisă cu publicul, moderată de renumitul arhitect Omid Ghannadi, pe tema - Inovația în Construcții. Cum arată conceptul de sustenabilitate și inovație în construcții.

Contextul ne-a permis să îi aducem pe toți acești oameni la un loc, arhitecți renumiți, constructori, dezvoltatori, colaboratori, jurnaliști de business și de nișă, oameni care au răspuns invitației noastre de a participa la eveniment și la dezbatere într-un număr surprinzător. Cu mulți dintre ei ne-am și împrietenit, ca un indiciu al energiei bune și naturale, pe care am vrut să o exprimăm în cadrul acestui eveniment." Bianca Dumitriu (Account Manager, The Good Company)

 

 

În contextul în care resursele combustibile ale planetei ar mai ajunge doar pentru trei-patru generații, momentul actual este unul decisiv, în care luarea unor măsuri pentru trecerea la utilizarea resurselor regenerabile este imperios necesară.

Din acest considerent, Uniunea Europeana a impus ca, până în anul 2020, nivelul emisiilor de CO2 și cel al consumului de energie să scadă cu 20%, iar totalul energiei consumate să provină, în același procent, din surse regenerabile. Pentru ca acest lucru să devină posibil, constructorii, dar mai ales producătorii de materiale de construcții trebuie să vină cu noi soluții, care să pună accentul pe sustenabilitate.

La dezbaterea despre Inovație și construcții sustenabile, au urcat pe scenă Alexandru Ciucă, Director Tehnic, Isopan Est, Ilinca Rădulescu, profesor în cadrul Universității Ion Mincu, precum și renumitul arhitect, Omid Ghannadi, care a fost și gazda evenimentului.

"Lansarea tehnologiei Leaf, o inovație dezvoltată din responsabilitatea pentru viitor, a fost pasul firesc pe care un lider de piață putea să îl facă, pentru a încuraja construirea unui viitor cât mai stabil pentru generațiile viitoare. Evenimentul de lansare a fost o provocare, deoarece ne-am dorit să trecem de barierele unui domeniu destul de rigid și să transformăm un simplu eveniment specific sectorului construcțiilor, într-o experiență cu o notă glam, care să unească stakeholderii.

Mă bucur că am reușit să aducem la aceeași masă, într-un cadru mai călduros, la un glam business dinner, toți oamenii importanți pentru Isopan - partenerii Isopan, arhitecții și proiectanții, dar și mass-media, deoarece cred că pentru un mesaj, oricât de puternic sau important ar fi, contează mult felul în care acesta este ambalat și transmis, astfel încât să rămână memorabil prin experiența creată." Simona Stanciu (Consultant PR, Isopan Est)

 

La aproximativ o lună de la lansarea tehnologiei Leaf în România, au venit multe solicitări de la partenerii Isopan din alte țări cu privire la noua tehnologie lansată, o bună parte din întrebări venind dinspre una din țările de export ale Isopan Est – Ungaria. De aceea, în luna noiembrie, am fost ocupați cu organizarea celui de-al doilea eveniment de lansare Leaf Technology, în Ungaria, sub umbrela aceluiași concept – Leaf. Din responsabilitate pentru viitor, lucru care ne bucură și ne entuziasmează.

 

Tehnologia Leaf, lansată de către Isopan Est în 2019, este o soluție dedicată industriei construcțiilor, o soluție care oferă un impact redus asupra mediului, mărește izolația termică și îmbunătățește performanțele energetice ale clădirii în ansamblu, cu scopul de a oferi un nivel mai înalt de confort și eficiență a costurilor.

Tehnologia Leaf se aplică unei game vaste de panouri termoizolante din ofertă, Isofrigo, Isofrozen si Isocop, produsele fiind realizate fără halogeni și având o multitudine de beneficii precum: propagarea scăzută a fumului în caz de incendiu, siguranța sporită, atât pentru clădire, cât și pentru cei din interior, grosime redusă a panourilor, proprietăți estetice avantajoase, performanță de izolare mai mare decât în cazul panourilor clasice, din poliuretan, conductibilitate termică redusă cu 20%, care favorizează eficiența energetică a clădirilor, precum și mai putine emisii de CO2.

Parte a grupul veronez Manni, Isopan dezvoltă produse de profil de mai bine de patru decenii, 10 milioane de euro fiind investiți în cercetarea, dezvoltarea și tehnologizarea unității locale de producție din România, doar în ultimul an. Tehnologia Leaf a fost testată, de-a lungul timpului, în cadrul departamentului de Research and Development, din Italia.

Echipa care a făcut posibilă această campanie a fost formată din:
Ana Stănel (Managing Partner - The GOOD Company)
Bianca Dumitriu (Account Manager – The Good Company)
Andreea Surugiu (Senior Account Executive – The Good Company)
Oana Șamit (Account Executive – The GOOD Company)
Simona Stanciu (Consultant PR – Isopan Est)
Florence Luca (Director de Creație - Digital Friday)
Alexandru Grecea, de la WeDine Group.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related