4 ani de Therme: 4 milioane de oameni au petrecut în Zona liberă de stres în România

4 ani de Therme: 4 milioane de oameni au petrecut în Zona liberă de stres în România

De patru ani, România are un nou și extravagant obiectiv turistic. Atât pentru străini, cât și pentru locuitorii ei. Un obiectiv cât un univers în sine. O zonă liberă de stres, unde e vară în fiecare zi a anului. Oricum, aici, timpul nu se măsoară în mod tradițional. Câteva ore petrecute fac cât o săptămână de vacanță sau o călătorie pe alt meridian. Trei milioane de români și un milion de străini au fost rezidenții acestei capitale a relaxării. Therme a pus oficial Bucureștiul pe harta mondială a turismului de wellness și relaxare.

 

România surprinzătoare 

Peisaje incredibile, castele, natură și cetăți medievale. Ah, și o oază cu palmieri, climă tropicală, lux și maeștri în arta relaxării. Adevărul e că nu te-ai aștepta ca România să fie cunoscută în afara granițelor pentru lux și bunădispoziție. Cu atât mai puțin în interiorul granițelor, unde filosofia de viață autohtonă este pesimismul și îngrijorarea. Și totuși, chiar asta se întâmplă, din 2016, când a fost inaugurat lângă București cel mai mare centru de relaxare și wellness construit greenfield din Europa, dar și cea mai exotică destinație din România.

365 de zile pe an, Therme atrage turiști nu doar din București sau din alte orașe ale țării, ci și multi străini. Peste 25 % dintre clienții centrului provin din țări precum Italia, Bulgaria, Israel, UK, Germania sau SUA, arată reprezentanții Therme

De aproape 30 de ani, România încearcă să își arate fața în lume. S-au realizat, în acest sens, multe campanii, de la România mereu surprinzătoare si fabulospirit, la Grădina Carpatică și altele.
În promovarea națională, ideile păreau limitate la natură și trecut.

Așa că ideea României ca destinație exotică pare puțin extravagantă. Dar mult mai reală decât alte promisiuni. Bilanțul Therme, după patru ani, arată așa:

 4 milioane vizitatori; 910.000 participanți la ritualurile Aufguss; 3 milioane de cocktail-uri exotice și peste 3,3 milioane de preparate servite; 200 petreceri în piscină; 70 petreceri pe plajă și 150 de concerte live.

Bucureștiul a devenit, datorită lansării Therme, una dintre cele mai importante atracții din zona turismului de relaxare și wellness, alături de prima și cea mai veche capitală termală atestată istoric, Roma.

Capitala României se află pe primul loc în topul destinațiilor turistice din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2019, cu peste 1,4 milioane de turiști care au apelat la serviciile de cazare.

Therme se află în top pe lista locurilor de vizitat din România, atât a  turiștilor cât și a publicațiilor străine precum TripAdvisor și Culture Trip care recomandă Therme atât pentru unicitatea  experienței dar și pentru petrecerea sejurului în România.

’Suntem încântați să fim aleși ca destinație de relaxare și wellness de peste patru milioane de români și străini, în doar patru ani de activitate.

Ce ne bucură și mai mult este că am atras atenția turiștilor asupra Bucureștiului, plasând capitala pe harta celor mai populare destinații de wellness, a declarat Andrada Seitan (Director Comunicare Therme București).

 

Românii, turiști în București

E plăcut să privești uneori propriul oraș sau propria țară prin ochii unui străin. Perspectiva schimbă lumina și poți descoperi că lucrurile nu sunt chiar așa cum credeai. Românii obosiți, stresați și îngrijorați au descoperit că au un loc în care să evadeze și e foarte aproape. O destinație exotică pentru care nu e nevoie de bilete de avion și programare, o experiență de lux accesibilă oamenilor obișnuiți. 

Am constatat că românii au un apetit din ce în ce mai mare pentru cultura exoticului dar și a activităților sănătoase. Tocmai de aceea am dezvoltat programe de wellness și activități ce îmbină experiențele culturale inedite cu preparate și activități  de care au parte în vacanțe, chiar la ei acasă”, spune Andrada Seitan (Director Comunicare Therme București).

Românii, la fel ca ceilalți locuitori ai planetei, și-au dat seama că, după libertate, cel mai prețios lucru este timpul lor liber și sănătatea. O minte odihnită este mult mai eficientă și creativă, iar vacanța nu trebuie să însemne neapărat 2 săptămâni de concediu pe an. Deconectarea se poate face și într-o seară, după o zi de muncă agitată, sau într-o zi de weekend, după o săptămână copleșitoare. 

“La nivel local, din ce în ce mai mulți români adoptă un stil de viată sănătos, incluzând în program cel puțin o vizită săptămânală la Therme pentru a se bucura de facilități, cele mai apreciate fiind saunele, peeling-urile  și activitățile din piscinele cu ape minerale. 

Generatia Y este segmentul de vârstă cu cel mai ridicat interes pentru echilibrul dintre viața personală  și cea profesională, iar acesta lucru se observă prin creșterea vizitelor și frecvenței în zona Elysium, a declarat Robert Solomon (Director Operațional Therme București).

Starea de bine poate fi găsită ușor la o temperatură de vară perfectă, în decoruri desprinse din vise tropicale, având de ales între 40 de activități de wellness. Luxul nu mai este un privilegiu, la Therme devine accesibil tuturor.

 

Bilanț: Investiții & premiere

În spatele acestui univers al relaxării stau multe cifre impresionante. 100 de milioane de euro a fost totalul investițiilor în cei patru ani de la lansare. Rezultatele au mii de metri pătrați: un nou corp de 4.000 mp - Galaxy Relax, cea mai mare plajă urbană din Europa - Sands of Therme, cu o suprafață de 30.000 mp, două parcuri tematice cu o suprafață de 10.000 de mp și 20.000 de plante. 

Therme București este cel mai mare Therme din Europa, având o capacitate de 4.000 de persoane simultan indoor.  
Cu cele peste 880.000 de plante, la Therme București se află cea mai mare grădină botanică de interior și exterior din România. Vizitatorii pot admira peste 3.000 de arbuști și mii de orhidee la interior, dar și 1.500 palmieri, care la rândul lor, reprezintă un alt superlativ – cea mai mare plantație de palmieri indoor de pe continentul european.

Dar investițiile nu se măsoară doar în cifre, ci și în premiere: cum ar fi cele două grădini Feng Shui și Pangeea, unice în Europa. Sau inaugurarea unui restaurant-concept care include 12 stații de live cooking și 5 zone de influență culinară,  inspirat din viața exploratorului german Alexander von Humboldt.

Cele trei restaurante Therme, The Mango Tree, Humboldt și Greens au o capacitate totală de 800 locuri și oferă o incursiune în lumea experiențelor culinare exotice. Therme București pune la dispoziția clienților produse proaspete, zi de zi, de cea mai bună calitate și preparate din bucătăria asiatică, mediteraneană, americană, etc.

În spatele acestui paradis urban, stă un principiu esențial care conduce viziunea centrului: Sustenabilitatea. Din punct de vedere al eficienţei energetice, Therme Bucureşti funcţionează din resurse proprii în proporţie de 80%. Therme a devenit prima construcție din România distinsă cu cea mai înaltă treaptă de certificare acordată unei facilități sustenabile, certificarea LEED Platinum®.

Calitatea apei termale din piscinele Therme, extrasă de la peste 3000 de metri adâncime, filtrată cu cele mai moderne tehnologii și tratată prin ozonare, este certificată de către SGS Insitut Fresenius. 

Mai mult, European Spas Association a acordat Therme Bucuresti certificarea Thermal Spa of Europe pentru cele mai înalte standarde internaționale de calitate pentru spa-uri și centre medicale de wellness.

Până la urmă, însă, testul cel mai important este cel al simțurilor. Iar cei care s-au bucurat de cel puțin una din cele 1.460 zile de vacanță din paradisul urban, știu: de patru ani, există un loc al stării de bine în România. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related