Agenția Digital Wand și Nutline, parteneri în crearea noului website de brand, regândit pe noua poziționare a brandului

Agenția Digital Wand și Nutline, parteneri în crearea noului website de brand, regândit pe noua poziționare a brandului

Nutline, lider pe piața din România în categoria semințe, alune și nuci nobile, parte din Intersnack Group, are, începând cu anul acesta, o noua poziționare de brand orientată către bună dispoziție.

Odata cu intrarea pe piața din România în 1996, brandul Nutline a înteles importanța varietății și a inovației în categoriile sale de produse pentru a fi alături de consumatorii săi în experiențele lor de consum.

De la alune nobile, arahide, semințe, mixuri diverse sau gama de unt de arahide, brandul și-a îmbogățit constat portofoliul iar în septembrie 2019 a intrat și pe piețele din Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia.

 

Nurture your smile// Hrănește-ți zâmbetul

Pornind de la insight-ul că, trendul de sănătos și cel de răsfăț sunt într-o relație de simbioză în categoria de snacks-uri, iar momentele de satisfacție au ritualuri de consum cu o puternică componentă emoțională, fie că le trăim cu familia sau cu prietenii, sau că alegem pur și simplu un moment individual de răsfăț, Nutline alimentează energia pozitivă pentru o stare interioară de bine. Iar expresia universală în momentul în care ne simțim bine este zâmbetul.

Sub noua poziționare’’ Hrănește-ți zâmbetul! ’’, Nutline va desfășura pe parcursul anului acesta o serie de acțiuni tactice de comunicare, susținute atât în zona de digital și instore, cât și prin proiecte speciale în offline sau pe canalele de social media ale brandului.

Viziunea de comunicare a brandului se reflectă în noul design premium al website-ul Nutline, susținută de un user journey intuitiv, menit să ofere vizitatorilor o călătorie plăcută în universul Nutline.

Digital Wand a fost agenția aleasă să realizeze acest master website, atât pentru România, cât și pentru Cehia, Slovacia, Bulgaria și Ungaria. Conceptul și strategia poziționării brandului au fost realizare de agenția de brand, Brands&Bears.

Secțiunile website-ului acoperă atât zona funcțională a portofoliului de produse și a comunicarilor de campanii,  cât și o zonă inspirațională de sfaturi în alimentație și a momentelor de consum pentru cei care apreciază gustările delicioase cu beneficii nutriționale.

 

Pentru un brand care își dorește să se apropie și mai mult de nevoile consumatorilor săi, crearea unui spațiu digital, cu informații integrate, clar structurate, într-un limbaj cât mai natural, a fost un pas important pentru a stabili fundația unei comunicări de brand firești.

 

Colaborarea cu Digital Wand a fost match la primul brief, asta înseamnă să ai atitudinea pozitivă și potrivită ca agenție, să știi ce resurse ai și cum să le pui în aplicare.  Oamenii faini sunt un bonus care au ajutat ca proiectul să ne reprezinte și pe noi ca brand, și pe agenție.”, Cătălina Mieilă (Jr. Category Manager Nuts & Seeds Intersnack România)

 

Noua poziționare s-a potrivit de minune cu percepția noastră asupra brandului. Am interpretat mesajul brandului mot-a-mot, ne-am hrănit zâmbetulși am pornit cu drag în acest journey împreuna cu Intersnack România. Relația client - agenție a fost una cât se poate de naturală și bazată pe încredere. Rezultatul ne bucură mult și suntem entuziasmați pentru proiectele viitoare alături de echipa Nutline.”, Gabriela Banu (Digital Marketing Manager Digital Wand).

 

Echipele participante:

Echipa Intersnack România: Cătălina Mieilă, Jr. Category Manager Nuts & Seeds; Corina Tănase, Senior Category Manager Nuts&Seeds CEE&RO.

Echipa Digital Wand: Gabriela Banu, Digital Marketing Manager; Ximena Cilibiu, Managing Partner; Sabina Weiscovici, Social Media & PR Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related