Brexit cu vin, muzică și supărare

Brexit cu vin, muzică și supărare

S-a întâmplat și Brexit până la urmă, deși unii sperau, cu o ultimă bucățică de inimă, că, poate, ca într-un film american lipsit de coerență, să fie cu happy end. În fine. Mulți au fost triști. Câțiva s-au încurajat cu ce au găsit la îndemână - muzică, vin, comentarii pe Facebook. Au fost și enervări și lacrimi și glumițe. Avem din toate reacțiile câte ceva. Noi le-am adunat pe cele publicitar creative.

Cum ar fi listele de Spotify făcute de DUDE Londra cu această ocazie: un mesaj pentru Boris și un mesaj de la Boris.

 Sau outdoorul Bitpanda, făcut de agenția Unfold, din Austria:

La supărare, s-a închinat și cu vin pentru mincinoși. “LIAR Wine”, un vin italienesc parodie pentru plecarea Marea Britanii din UE, lansat pe 31 ianuarie. 

S-a ciocnit cu tristețe și în Australia, cu un print de la Wunderman Thompson pentru 19 Crimes:

Alții au continuat să navigheze în ape tulburi. Precum Publicis•Poke și P&O Ferries

În schimb, autoritățile din Londra au vrut să arate tuturor că orașul rămâne unul deschis tuturor:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related