SKANSKA își reinventează relația cu Doodle Magic Board

SKANSKA își reinventează relația cu Doodle Magic Board

În 2017, SKANSKA devenea primul client care opta pentru varianta de achiziție a sistemului interactiv Doodle Magic Board, pentru a fi plasat pe termen lung în noua clădire de birouri Nordic Light din Budapesta. Ceilalți clienți și-au dovedit preferința pentru închirierea sistemului, odată personalizat cu atributele de brand, pentru diferite activări sau prezențe la târguri și expoziții.

Skanska este unul dintre principalele grupuri internaționale de construcții și dezvoltare de proiecte, cu experiență în construcții, dezvoltarea de proprietăți comerciale și rezidențiale.

Conținutul ilustrațiilor și animațiilor concepute în 2017, conecta cele 8 clădiri reprezentative, dezvoltate de către SKANSKA în Budapesta (East-West Business Center, West End Business Center, Science Park, Light Corner, Népliget Center, Green House, Nordic Light, Mill Park). Iar aniversarea a 30 de ani de prezență pe piața din Ungaria a fost pretextul pentru includerea panoului Doodle Magic Board, ca element multimedia integrat în designul interior.

Anul trecut, o nouă strategie de comunicare a generat nevoia pentru un refresh de content, de data aceasta cu scopul de a-l folosi ca instrument de promovare a standardului WELL (WELL Building Standard™).

Dezvoltată sub sloganul „Office life is life. Live it WELL”, inițiativa își propune să aducă sub lupă nevoia de conștentizare a relației dintre factorii de mediu și well-being-ul la locul de muncă. WELL este singura certificare care evaluează performanța spațiilor de lucru, printr-un sistem de șapte indicatori ce măsoară calitatea timpului petrecut la birou.

 

Numeroase studii arată că starea de bine se traduce printr-o productivitate mai mare a angajaţilor şi, de aceea, a început să devină o preocupare reală încă de la începutul anilor 1980 în America.  

O tendinţă îmbrățișată frecvent în arhitectura clădirilor de birouri este designul biofilic, care recunoaşte nevoia oamenilor de a se reconecta cu natura. De altfel, un studiu din 2015 al universităţii Stanford arată corelația directă dintre petrecerea timpului în natură şi îmbunătăţirea sănătăţii mintale. 

Clădirile de birouri dezvoltate de SKANSKA se aliniază convingerii Not a setting, but an environment. Spațiile sunt menite să creeze o atmosferă de lucru alternativă, care, dincolo de jocurile de volumetrie interioară și exterioară, adresează aspect mai subtile, ce ţin de confortul estetic şi psihologic al angajatului.

Campania educativă desfășurată de Skanska constă într-o serie de clipuri și materiale informative, dezvoltate în jurul celor șapte criterii care influnețează creșterea nivelului de well-being la birou: aer, apă, lumină, alimentație, fitness, confort și echilibru mintal. Pentru obținerea certificării WELL, acești indicatori sunt măsurați, monitorizați și calibrați, urmărindu-se maximizarea gradului de well-being al utilizatorilor, prin optimizarea mediului ambiant încă din faza de proiectare.

Pentru SKANSKA, Doodle Magic Board indeplineste mai multe functii deodata: este un element de branding interior, parte din comunicarea internă și suport pentru comunicarea externă.

Se incadreaza perfect in linia designului ambiental al birourilor de la Nordic Light, Budapesta. Structura din lemn, în care a fost încastrat panoul, este dezvoltată în colaborare cu echipa clientului și are menirea de a ascunde privirilor o parte dintre elementele tehnice, care fac posibilă interactivitatea. Exact ca într-un număr de magie, se oferă condițiile necesare manifestării elementul surpriză.

Doodle Magic Board este fuziunea dintre 2 elemente - elementul natural, cu o ușoară tentă nostalgică și care invită la apropiere - reprezentat de lemn și de liniile desenate manual și tehnologia interactivă, care aduce experiența în prezent, generând per ansamblu un efect neașteptat și jucăuș de conectare.   

Instalația multimedia joacă rolul unei zone de entertainment, prin care angajații își pot accesa latura ludică, destresându-se în momentele de respiro.

În același timp, Doodle Magic Board, prin componenta sa de storytelling, vine să completeze instrumentele de marketing utilizate în cadrul campaniei WELL - Office life is life. Live it WELL.

Doodle Magic Board a fost lansat în 2016 și are până în acest moment peste 80 de expuneri sub diferite măști de brand din domeniile farma, IT, finanțe, resurse umane, cultură, aero, FMCG, etertainment etc.

Portofoliul de servicii OnScreen cuprinde, printre altele, o serie de instalații multimedia, bazate predominant pe proiecție video: video mapping, Pop-Up Digital Cake – video mapping pe tort,  Magic Book -  proiecție pe carte, holograme, podea interactivă, decoruri virtuale, teatralizări. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related