Platforma e-commerce tip SaaS ShopMania BIZ devine MerchantPro

Platforma e-commerce tip SaaS ShopMania BIZ devine MerchantPro

MerchantPro este noul nume sub care functioneaza platforma SaaS de e-commerce ShopMania BIZ, în urma unui proces de de rebranding finalizat săptămâna trecută. Schimbarea numelui s-a desfășurat simultan în toate țările în care platforma autohtonă de e-commerce are operațiuni.

"Schimbarea numelui este un pas necesar în dezvoltarea platformei de e-commerce, atât din rațiuni de piață, cât si din rațiuni de marketing și diferențiere. În primul rând, am considerat ca avem nevoie de o identitate noua care sa reflecte cu mai mare fidelitate nivelul actual de dezvoltare a platformei, maturitatea la care a ajuns, viziunea pe care o transpunem în serviciile noastre, precum și experienta și know-how-ul pe care le oferim după mai bine de 10 ani de prezență pe piață.
De asemenea, am dorit sa eliminam confuzia între brand-urile ShopMania BIZ - Platforma de eCommerce, și ShopMania.ro - Comparatorul de prețuri. Ambele sunt proiectele noastre, însă sunt două servicii esențial diferite, adresate unor publicuri și nevoi diferite.", declară Arthur Radulescu (Director General MerchantPro).

 

Funcționalitățile platformei și ale celor peste 1200 de magazine active, din țară și din străinătate, care utilizează MerchantPro nu au fost influențate de proces.

Rebranding-ul a fost demarat alături de compania de consultanță în branding Brandient.

"Pentru orice designer categoria de e-commerce e o provocare — când însă mandatul este de a opera un upgrade complet brandului celei mai populare soluții SaaS românești de e-commerce și a-i consolida poziția de jucător regional, proiectul devine o probă de măiestrie. Am creat MerchantPro ca un brand proaspat, modern și deschis, bazat pe un limbaj vizual pe cât de suplu, pe atât de puternic, eficient și clar. Ajuns la final, mă bucur că am ajutat o companie antreprenorială din România să fie mai vizibilă pe harta businessului european și că am putut ajuta la democratizarea eCommerce-ului prin acest brand de SaaS made în România." Ciprian Robu (Project Lead Designer, Brandient).

 

"Antreprenorii din ecommerce caută soluții bazate pe stabilitate, capabilitati de engineering, complexitate, flexibilitate și ecosisteme deschise, care să îi susțină în fiecare etapă de dezvoltare a afacerii lor. În acest context, ne-am dorit ca brandul sub care funcționează platforma să exprime într-o egală măsură profesionalism și atitudinea noastră inovativă, orientată către tehnologie, automatizare și integrarea tendințelor actuale din ecommerce.", adaugă Arthur Rădulescu.

 

Platformă regională tip SaaS pentru e-commerce

Aproape un sfert (24%) dintre magazinele online care folosesc platforma MerchantPro sunt din afara României, cele mai multe fiind în Serbia, Italia, Portugalia și Bulgaria. La nivel global, magazinele online care utilizează platforma MerchantPro au listate un număr total de 6 milioane de produse, dintre care peste 5 milioane sunt listate pe magazinele din România.

În prezent pe platformă funcționează 1200 magazine active (cu activitate operațională), din care peste 80% sunt magazine premium (clienți cu abonament).

Abonamentele pentru planuri anuale pornesc de la 22 euro/lună, iar valoarea medie este de 45 euro/lună. Cel mai avansat abonament, Enterprise, costă 77 eur/lună.

"Indiferent de localizare, magazinele online au nevoie să poată opera afacerea într-un mediu stabil, predictibil și flexibil. Astfel, clienții MerchantPro apreciază atât funcționalitățile din platformă, care vin să le optimizeze vânzarea online și integrarea cu operațiunile și partenerii din offline, cât și abordarea flexibilă și customer service-ul local, implicat și proactiv, devenite o prioritate pentru noi în ultimii 2 ani.", mai spune Arthur Rădulescu.

 

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de ecommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare. Compania Shopmania Net SRL operează comparatorul de prețuri Shopmania.ro și platforma de e-commerce MerchantPro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related