Noi, researcherii de la Kantar, lucram de acasa si facem in continuare ce stim mai bine: intelegem oamenii si oferim inspiratie brandurilor

Noi, researcherii de la Kantar, lucram de acasa si facem in continuare ce stim mai bine: intelegem oamenii si oferim inspiratie brandurilor

“Când e iarnă-afară, mai poate fi departe primavara?” – Shelley

Impartasim cu voi ce am aflat din discutiile cu consumatorii, pentru a avea informatiile necesare revenirii rapide dupa aceasta perioada

Ca si multi altii, zilele acestea lucram de acasa.

In buna masura, facem si noi tot ce face multa lume: lucram cu copiii prin preajma, gatim mai mult, pastram distanta fata de exterior, ne spalam pe maini mai des si mai bine.

Insa, dincolo de acest lucru, ne concentram si mai mult sa ne aducem contributia la reducerea incertitudinii in aceasta perioada in care ea a ajuns la un nivel foarte ridicat.

Si facem, asa cum scriam in titlu, ce ne pricem mai bine: intelegem oamenii si inspiram brandurile sa creasca.

In acest spirit, i-am ascultat saptamana trecuta pe romani privind ingrijorarile lor, cum li s-au schimbat obiceiurile si mecanismele de adaptare. Ii ascultam, in continuare, alaturi de vocile consumatorilor din peste 30 de tari si ne uitam atent la tarile care au inceput sa experimenteze ingrijorari si masuri legate de Covid inaintea noastra, pentru a intelege ce asteptari sa avem.

Si, tot in acest spirit, folosim toata experienta Kantar in urmarirea sanatatii brandurilor de-a lungul timpului, inclusiv in perioade de criza, si toate invatamintele privind strategiile potrivite legate de reclame si media, pentru a ajuta marcile sa navigheze aceasta perioada cu bine si sa isi revina cat mai rapid.

Va invitam in aceasta vineri, 27.03, intre orele 11:00 si 12:00, la webinarul organizat de noi pentru a fi la curent cu ceea ce am aflat, cu bunele practici pe care le-am vazut si cu aspectele de care va sfatuim sa tineti cont in deciziile legate de mesaje, activitati, reclame si media in aceste zile! 

 

OverView

Impactul COVID-19 asupra brandurilor: ce gandesc, simt si fac consumatorii din Romania si tendinte globale

In nesiguranta adusa de COVID-19, devine mai important decat oricand sa luam decizii rapid.

Contextul schimba vietile oamenilor si se simt efectele economice in numeroase industrii. Au aparut deci multe provocari pentru oamenii de marketing:

- ce inseamna, mai nou: business as usual?
- cum iti promovezi brandul fara sa para ca vrei sa profiti de situatie?
- cum extinzi promisiunea brandului spre valoare adaugata si continut pentru a-ti tine audienta conectata si informata?
- ce oportunitati inovative apar pentru a livra solutii si servicii intr-un mediu in schimbare?
- daca se schimba comportamentul consumatorului, care va fi impactul asupra acestuia pe termen lung?

Expertii Kantar surprind si sintetizeaza dintr-o perspectiva completa aceste provocari folosind surse proprietare pentru a-i ajuta pe clienti sa se adapteze rapid:

- sondaj online pentru a captura impactul asupra consumatorului roman. Ce gandesc, simt si fac consumatorii din Romania?
- interviuri in profunzime online cu consumatorii pentru a explora noile tensiuni si provocari ale contextului actual
- analiza BrandZ – baza de date globala cu peste 166.000 de branduri si interviuri cu 3.7 milioane de consumatori in 51 de tari
- puncte de vedere ale expertilor din Kantar China si Kantar Italia
- analize ale contextului global din Kantar Consulting, Kantar Worldpanel si Kantar Retail

Pentru a explora impactul in diverse industrii, trendurile potentiale si pe ce mizam in termeni de brand management in Romania si global, inregistrati-va la acest webinar.

 

Vorbitori

Andra Constantinescu
Account Director, Creative Lead

Andreea Damian
Media & Digital Lead, COVID-19 Impact Navigator

Maria Virjoghe
Account Director, Brand Strategy Specialist I Qualitative Division

Liliana Tincu
Senior Consultant

Ana Paraschiv
Senior Client Service, Qualitative Division

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related