[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”

[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”

Daca intorci un meme invers, obtii un meme invers. Daca intorci o revista invers, obtii o reclama memorabila (vezi mai jos). Si daca intorci o cariera invers, dintr-un om de comunicare la client, obtii un copywriter intr-o agentie. E povestea Alexandrei Buligescu, acum la FCB. Ii plac meme-urile, dar nu si plictiseala din pauzele de publicitate. Sau din industrie. Totusi, cand lumea e intoarsa invers, reclamele ii amintesc inca de normalitate. Observatia nu ii apartine, dar a gasit in ea confort si o da mai departe ca un compliment al industriei. Si cand te gandesti ca normalitatea ar putea fi considerata opusul creativitatii. Dar pentru ea, creativitatea nu e decat usurinta de a face legaturi relevante intre intrebare si raspuns.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related