Vedetele la datorie

Vedetele la datorie

Curg informații și campanii despre coronavirus în internet, pe la TV și în ziarele locale. Colorate, cuminți, responsabile, necoapte, de tot felul. De la #IStayHomeFor, până la leacul universal valabil „totul va fi bine” și anunțuri despre sistarea publicității sau donații de spații publicitare. Și asta face bine mediului online și industriei creative, de fapt. Un fel de detoxifiere de call to action-uri și ad-uri cu foto standardizate de pe stockuri. Am minți dacă am spune că ne e dor de banalele și neinspiratele „cumpără acum”, „comandă aici”, „vezi acolo” de la sfârșitul postărilor, cu „sponsored” aproape invizibil deasupra.

Multe, dar nu suficiente. Astfel, The More You Know, o serie de anunțuri publice de la NBCUniversal, apare cu o nouă campanie despre Covid 19, cu implicarea unor vedete precum Kelly Clarkson, Andy Cohen, Ted Danson, Terry Crews și multe altele, pentru a ajuta educarea oamenilor cu privire la modul în care pot reduce riscul, prevenirea, răspândirea coronavirusului.

Campania a fost creată în parteneriat cu Consiliul publicitar, Centrul pentru controlul și prevenirea bolilor, Departamentul Sănătății și Serviciilor Umane al SUA (HHS) și Casa Albă. Spoturile au fost filmate de pe dispozitivele disponibile în propriile case ale starurilor și produse la distanță de echipa Creative Partnerships din cadrul NBCUniversal.

Printre subiectele abordate se regăsesc distanțarea socială, sănătatea mintală, măsuri de protecție, mesaje adresate părinților, veteranilor și celor care sunt expuși riscului ridicat de contaminare.

Mai multe despre efectele izolării asupra sănătății mentale și soluții pentru a ne păstra echilibrul emoțional, aici:

Distanțarea socială și statul acasă ne oferă, în sfârșit, ceea ce ne tot plângeam că nu avem: timp. Timp pentru propria persoană. Iată ce sfaturi au starurile în acest sens. 

Pentru părinți. Cu multe accente pe relaxare. Și încurajare. Și compătimire, care se vede printre rânduri.

Niște măsuri de protecție, pe care le știm cu toții, dar pentru că repetarea-i mama învățării, e bine să ascultăm mai mult, mai des, mai atent și mai responsabil.

Și aici Terry Crews din Brooklyn Nine - Nine se adresează veteranilor. Așa, emoționant, cum poate Terry.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related