[Adio, 2016] Un slogan de la Adrian Alexandrescu pentru anul acesta: Bad Mojo vs Political Analysts = 2:0

[Adio, 2016] Un slogan de la Adrian Alexandrescu pentru anul acesta: Bad Mojo vs Political Analysts = 2:0
Adrian Alexandrescu (Managing Director INTERACTIONS)

Nu e un slogan de la un om pesimist sau coplesit de 2016. Nu, Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions, face parte din cei care se bazeaza pe faptul ca Soarele va rasari si maine. 

Cu doua saptamani inainte de 2017, pornim bilantul traditional. Si nu vrem sa va amintim noi de toate glumele cu 2016 care ne-au facut sa plangem, asa ca am invitat oamenii din industrie sa o faca ei. Adica sa traga linie dupa ultimele 12 luni si sa ii spuna anului acesta tot ce au pe suflet. O plimbare printre suparari, meme-uri, noutati, trenduri, subiecte fierbinti si cele mai bune campanii, dupa cum urmeaza:

 

2016

 Schimbare.

 

Cel mai urat an?

John Oliver a construit pe sindromul "generalizare-complacere-apatie-negativism". E cam la fel cu cauzele nobile de pe Facebook: mii de suporteri teoretici, dar sub 1% dintre ei dispusi sa faca mai mult decat like, share si eventual un comentariu lacrimogen.

Dar sa spui ca e cel mai urat an? Sa fim seriosi! Parafrazandu-l pe Obama dupa alegeri: "Soarele va rasari si maine!".

Cred ca fiecare va judeca anul in primul rand pe baza experientelor proprii. Vor fi in fiecare an oameni extrem de nefericiti, oameni neutri sau oameni foarte bucurosi. De exemplu Interactions are cel mai bun an din istorie. Din acest punct de vedere ar fi o ipocrizie sa spunem ca a fost un an rau.

 

Subiecte fierbinti cu ecou in publicitate

Ca intotdeauna, subiectele legate de politica, alegeri, conflicte au impact ce se resimte in toate industriile: finante, publicitate, turism, etc. Mi s-au parut amuzante cateva campanii si glumite dupa Brexit. Cele dupa Trump mi-au placut (mult) mai putin.

Dar ce mi s-a parut cu adevarat interesant este modul in care Rusia incearca sa reduca prin comunicare gapul fata de tarile UE.

In 2016 comunicarea Rusiei a crescut enorm in intensitate. Recomand oricui aceasta analiza despre strategia de comunicare a Rusiei si Statului Islamic.

 

Meme

Probabil ca un pesimist ar alege ceva de genul asta:

Eu insa am sa raman fidel aceluiasi meme din ultimii 15 ani: 

 

Un slogan pentru 2016

Bad Mojo vs Political Analysts = 2:0

 

Noutati

Mobilul a cam depasit in masa desktopul pe aproape toate tipurile de site-uri (si nu doar pe cele de stiri!). Explozia stirilor false. AdBlocker-ul continua sa creasca.

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Ca sa nu suparam pe nimeni, o sa aleg campania noastra de 1 Martie in care am vrut sa le facem o supriza clientelor noastre. Ca sa iti explicam mai bine, ti-am pregatit un link.

PS: da, Oscar-urile au fost pe 28 februarie iar noi am pregatit totul din timp pentru emailul din dimineata de 1 Martie, mizand pe faptul ca Di Caprio va castiga. In acest caz sondajele s-au dovedit corecte :-)

 

Cele mai din 2016

De ce sa ne grabim? Mai sunt peste doua saptamani din an si uite ce lucruri frumoase apar pe sfarsit de an: 

O urare pentru 2016

Sa lasi locul unui an cu 20.17% mai bun!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related