Labormed împrospătează comunicarea Digenzym Plus printr-o execuţie Farout

Labormed împrospătează comunicarea Digenzym Plus printr-o execuţie Farout

În stilul îndrăzneţ caracteristic, Digenzym Plus împrospătează calupul publicitar cu un nou spot TV, printr-o execuţie Farout, realizat în urma unui pitch de proporţii organizat de Labormed în toamna anului trecut şi lansat în martie 2020.

Fidel misiunii de a păstra doar bucuria din mâncare, Digenzym Plus rămâne creativ, privind confortul digestiv dintr-o nouă perspectivă.

 

"Scenariul câştigător a reușit să transpună starea de bine și posibilitatea de a socializa fără jenă sau disconfort, în cadre care implică și prezența alimentelor, printr-o abordare modernă, pliată pe dorinţele dominante ale consumatorilor, dar diferită de ceea ce se comunică în mod uzual pe TV. Digenzym Plus a fost întotdeauna curajos în comunicare cu un twist pozitiv și distractiv, de aceea ne-am dorit o creație care să răspundă provocărilor brandului și, în același timp, să iasă din comunicarea obișnuită." – Alexandra Rusu (OTC Product Manager, Labormed)

 

De la consecinţe extreme la alternative absurde, Digenzym Plus chiar ştie să păstreze doar bucuria din mâncare.

Din partea echipei Labormed au participat la proiect Alina Rădulescu (OTC Marketing Manager – Labormed) și Alexandra Rusu (OTC Product Manager - Labormed), iar din echipa Farout s-au implicat Adrian Bumbu și Alexandru Vasile. Calitatea producţiei a fost asigurată de Film Boutique, iar viziunea regizorală este a lui Andrei Amarfoaie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related