Bine cu bine face bine. #staycontactless cu George și contribuie la dezvoltarea primului robot de dezinfecție pentru spitalele din România

Bine cu bine face bine. #staycontactless cu George și contribuie la dezvoltarea primului robot de dezinfecție pentru spitalele din România

Se dă o luptă grea zilele acestea. Și inamicii sunt, de multe ori, invizibili. E lupta cu virusul, pe de o parte, unde își arată capacitatea și limitele medicii, oamenii de știință, pacienții, și e lupta cu noi înșine. Luptăm cu necunoscutul, inerția, frica. Luptăm cu singurătatea, teoriile conspirației, ignoranța. Luptăm cu incertitudinea. Iar lupta asta e a tuturor. Este o probă de rezistență colectivă, în care orice gest contează. Binele se construiește din faptele mici, individuale, alături de responsabilitatea și inițiativele companiilor și demersul științific. În lupta împotriva COVID-19, George ajută la dezvoltarea primului robot autonom pentru dezinfecție din România, dezvoltat de Modulab. Poți face parte și tu din acest demers: pentru fiecare hashtag #staycontactless, BCR donează un euro. Obiectivul: 23.000 de hashtaguri și susținerea științei și a tehnologiilor noi în lupta cu pandemia. 

 

La școala lucrurilor primare

Ne-am întors, brusc, la școala lucrurilor primare: învățăm să ne spălăm pe mâini, să ne facem singuri pâinea, să stăm acasă, să fim blânzi cu cei de lângă noi, să avem răbdare, să ne descifram emoții adânci.

Un pic mai sus, însă, în piramida lui Maslow, stă tehnologia, care este de partea noastră. Stăm acasă, dar putem merge la cursuri online, putem sărbători cu prietenii prin video call, putem comanda tot ce avem nevoie, plătind online și stând în siguranță. 

Tot tehnologia ne permite să plătim cu cardul, un sfat insistent al autorităților, chiar de la începutul pandemiei. Anul trecut, un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Radboud din Nijmegen, Olanda, arăta că bancnotele românești sunt cele mai murdare din lume. Potrivit cercetării, bacteriile supravieţuiesc cel mai mult pe bancnotele româneşti, chiar si dupa ce au fost tratate cu solutii de dezinfectare. 

E necesar să plătim cu cardul tot timpul. #staycontactless este mesajul George. Plătind cu cardul, ajuți în mai multe feluri: ții departe virușii de mâinile tale și ale celorlalți și susții dezvoltarea de către Modulab a primului prototip funcțional de robot autonom pentru dezinfecție din România.

Pentru fiecare hashtag #staycontactless folosit de tine pe Facebook sau Instagram, George susține lupta împotriva COVID-19.
Ajută-ne să strângem 23.000 de hashtag-uri!
1 hashtag = 1 EURO
www.staycontactless.ro

 

Tehnologia e de partea noastra

Pandemia aceasta este o situatie fara precedent pentru omenire. Dar, spre deosebire de celelalte crize istorice, de data aceasta avem tehnologia alaturi de noi. Cu ajutorul ei, medicii lupta in spitale, oamenii de stiinta cauta solutii si tratament, iar oamenii obisnuiti stau acasa, adaptandu-se la noul normal. 

George este primul care încurajează folosirea tehnologiei pentru a ne îmbunătăți viețile, așa că în această perioadă, mai mult ca oricând, încurajează să facem nu doar plăți contactless, dar să și rămânem contactless.

Campania #staycontactless încurajează plățile contactless și distanțarea fizică și susține dezvoltarea de către Modulab a robotului care ar putea ajuta spitalele românești în lupta cu pandemia. Modulab este un start-up înscris în Acceleratorul BCR-InnovX, care a creat primul prototip funcțional de robot autonom de dezinfecție din România.

Fiecare gest pe care îl facem, inclusiv de a fi un bun exemplu unul pentru celălalt, ne va ajuta ca împreună să câștigăm bătălii mari. Printr-un efort comun, pentru fiecare hashtag #staycontactless folosit pe Facebook și Instagram, George donează 1 euro către.

Indiferent de numărul de hashtag-uri strânse, însă, George va dona robotul produs de Modulab unui spital din România.

 

Avem nevoie de optimism

În lupta asta, un element esențial este perspectiva echilibrată, realistă. Și o doză sănătoasă de optimism. Aplauzele din Spania, cântecele de la balcon din Italia, curcubeele copiilor din ferestre, ursuleții de pluș, mesajele de încurajare de la necunoscuți pentru alți necunoscuți, toate aceste fapte mici propagă o emoție bună, necesară, care să ne dea puterea de a merge mai departe și a vedea ieșirea din această situație. Sau de a căuta alternativele. 

O parte din campania George, realizată de Cohn & Jansen JWT, este dedicată încercării de a vedea lucrurile bune din jur. Execuțiile campaniei vor să aducă o doză de optimism în mediul online, printr-o serie de mesaje personalizate, filtre dedicate pentru social media care pot fi găsite pe contul de Instagram George, frame-urile dedicate de Facebook sau tricourile speciale #staycontactless.

Toate aceste mesaje, răspândite pe diverse canale, duc mai departe mesajul și le reamintesc românilor că această perioadă va trece și totul va fi bine în final, prin efortul personal al fiecăruia. 

Pandemia va trece, dar ne vom aminti toată viața de această perioadă. E important să îi ținem piept cu tot ce avem mai bun. 

George este primul banking inteligent din Romania, inovație BCR, care oferă servicii de daily banking 100% online.
Aplicația George poate fi descărcată direct pe mobil, din Apple Store sau Android Store.
Simplu, inteligent, personal

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related