A doua campanie George, un upgrade semnat de Cohn&Jansen JWT

A doua campanie George, un upgrade semnat de Cohn&Jansen JWT

După ce a fost salutat în campania de lansare de alte inovații tech, era și timpul ca George, primul banking inteligent, să răspundă “cu aceeași monedă”a inovației. Și, pe scurt, așa a apărut a doua campanie de comunicare integrată - Upgrade în lumea George

Mai pe lung, a fost o mișcare strategică în care am trecut de la povestea Hello George la o discuție mai practică și rațională, despre ce poate să facă Primul banking inteligent. 

Publicul țintă e, în primul rând, aceasta “specie”de Digital Natives, oameni care vor să fie mereu conectați la ultimele noutăți și care aleg în fiecare zi confortul oferit de tehnologie. Pentru că e mult mai simplu dar și pentru că le oferă garanția că vor avea parte de cele mai recente inovații.

În orice univers al vieții există loc de mai simplu și mai inteligent. Același lucru e valabil și pentru banking.

 “E vorba în primul rând de altă relație cu banca. De la cum o începi, la ce-ți oferă mai departe. Cu George lucrurile încep diferit din ziua 1. Azi îți deschizi cont 100% online, printr-un proces de validare bazată pe face recognition și un card personalizabil, care vine direct la tine acasă. Și tot din ziua 1 promisiunea este să te țină permanent conectat la inovația în banking. “ a declarat Laura Andrei (Head of Marketing BCR).

 

De aici și conceptul campaniei:

Upgrade în lumea George.
George vine la pachet cu un viitor plin de inovații și upgrade-uri.

“Dacă vorbim despre o altă interacțiune cu banca, deja e vorba și de o altă lume a banking-ului. A banking-ului cu George. Noi am văzut-o ca pe o lume a upgrade-urilor, unde există mereu un nivel următor, unde lumea digitală nu e un experiment, ci o experiență.” a declarat Cătălina Ceparu (Copywriter Cohn&Jansen JWT).

 

Așa că am creat totul în jurul universului de video game, unde fiecare beneficiu George e un level-up, un portal spre următorul upgrade care îți oferă noi funcționalități cu care navighezi mai rapid, mai “sleek” în lumea banking-ului. 

La campanie au participat:

Din partea BCR

Ionuț Stanimir, Marketing & Communication Executive Director
Laura Andrei, Head of Marketing
Ana Maria Ghiurcă, Digital Marketing Coordinator
Adrian Săveanu, George Brand Manager
Cristian Pîrvu, Online Specialist
Maria Laura Plugaru, Online Communication Specialist
Cornelia Pleșoianu, Brand Activation Coordinator
Adrian Stanciu, Merchandising Expert

Din partea Cohn&Jansen JWT

Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner
Alex Negoescu, Creative Director
Cătălina Ceparu, Copywriter
Andrei Beșliu, Art Director
Diana Caracota, Strategic Planner
Arina Stoenică, Group Account Director
Oana Știrbu, Account Manager
Ilinca Dumitrescu, AV Producer
Cristian Dobre, BTL & Production Manager

Din partea MME

Mihai Modâlcă, Production manager
Alina Mircea, Postptroduction manager
Andu Radu, Editor

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related