[Noul context] Adrian Enache: Trebuie să conștientizăm că nu mai este ”o criză”. Este o nouă realitate, cu adevărat diferită

[Noul context] Adrian Enache: Trebuie să conștientizăm că nu mai este ”o criză”. Este o nouă realitate, cu adevărat diferită

Există o întrebare simplă, al cărei răspuns îți spune mereu dacă faci ce trebuie, crede Adrian Enache, Strategy Director OmniPERFORM. Și anume: Dacă ar fi publice motivele și discuțiile care au condus la lansarea campaniei de comunicare, ai fi mândru de ele? Dacă da, înseamnă că ești pe drumul cel bun. 

O criză nu schimbă sau prioritizează elemente dintr-un cod etic – a existat acest cod și există dintotdeauna

Viitorul a fost accelerat, spune Adrian Enache, și acest virus a făcut ceea ce nici 10 ani de ”sfaturi ale experților” nu ar fi reușit. Brandurile vor conștientiza că, mai nou, consumatorii vor fi atenți asupra amprentei pe care o au asupra pământului și viitorului planetei. Mai bine acum, decât peste 3 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related