[Noul context] Claudiu Dobrita: Fiecare brand are o misiune si pe timp de pace si pe timp de razboi

[Noul context] Claudiu Dobrita: Fiecare brand are o misiune si pe timp de pace si pe timp de razboi

Plata la sute de zile, pitch-uri neplatite in care agentiile cheltuiesc resurse si talent fara rezultat, scaderea bugetelor la un nivel ridicol, lipsa de incredere. Acesta era tabloul industriei de publicitate inainte de criza, aminteste Claudiu Dobrita | Creative Director McCann PR. O criza perpetua. Acum, pandemia nu a facut decat sa accelereze aceste simptome, care trimit industria in terapie intensiva, pe aparate. 

Confuzie, panica, blocaj, combinata cu lipsa de coeziune si reactie a leadership-ului la nivelul industriei de comunicare. Efectele se vad de la o zi la alta, si vor continua sa se vada mult timp de acum incolo

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related