[Gif Art] Alex Nazarie: Crearea de content in online cere din ce in ce mai multa miscare. GIF-urile sunt canvas-ul perfect

[Gif Art] Alex Nazarie: Crearea de content in online cere din ce in ce mai multa miscare. GIF-urile sunt canvas-ul perfect

Research online + feelings. Aceasta a fost harta inspiratiei pentru Alex Nazarie, inainte de a se inscrie la Uninterrupted GIF Festival by glo. Un ghidaj pe baza de traire, cum spune el. 

A fost un proces in permanenta schimbare. Dupa ce am adunat idei si elemente, le-am pus cap la cap in ce mi-a dictat “gut feeling-ul”

E doar unul dintre multele si diferite procese de creatie din spatele lucrarilor inscrie la festival. Expoziția de gif art vă așteaptă. Mai sunt doar cateva zile in care puteti sa participati la marea competitie de arta digitala. 

Ce l-a atras pe Alex Nazarie la aceasta competitie, cum a abordat brieful si cum vede el intersectia dintre arta si digital, puteti citi in randurile de mai jos: 

 

Scurtă biografie   

Salutari, am 37 de ani si sunt din Bucuresti since forever. Vin dintr-o familie majoritara de artisti. Puiu Manu (cel mai longeviv creator de banda desenata) este printre altele si bunicul meu :)

Nu am pornit de la inceput in zona artistica. De ceva ani incoace ma joc cu fotografia si graphic designul. Pun cate o piesa la puzzle-ul asta si il intregesc permanent. Se pare ca inclinatia artistica isi spune cuvantul din ce in ce mai mult si invat sa ii dau voie sa se manifeste.

 

Relația cu arta 

As spune ca de mic am fost inconjurat de cartile de arta ale bunicii, de banda desenata si picturile bunicului. Pe vremea cand eram mic, mama a facut tapiserie, si tot asa. Multe exemple de genul acesta.

Evolutia nu a fost una directa, dar informatiile sunt acolo si se vad din ce in ce mai mult in ceea ce fac. Expunerea permanenta la concepte artistice s-a “impamantenit” in subconstientul meu and I am grateful for it :) 

 

Provocarea Uninterrupted GIF Festival by glo  

Mi-a placut ideea de a pune accent pe GIF-uri, este un canvas de lucru pe cat de usor de folosit, pe atat de complex pentru a-ti transpune ideile. Iti ofera foarte multa diversitate, tine doar de tine si de creativitatea ta, ce poti sa faci mai departe.

Thumbs up glo x IQads!

 

Înscrierea și procesul de creație 

Honestly, brieful a fost pe gustul meu si m-a atras imediat ideea de endless loop of freshness.

Mi-am dat seama ca pot sa experimentez si sa-mi provoc creativitatea. A fost o oportunitate la momentul potrivit. 

Ghidajul a fost mai mult pe baza de traire, am cautat sa simt ceva si pe urma sa adun si sa imbin elemente. Research online + feelings. 

A fost un proces in permanenta schimbare. Dar, ca sa enumar niste etape, as spune ca am inceput cu un research (care de multe ori a dus in directii total diferite decat subiectul), dar mi-a oferit noi perspective pentru a crea. Dupa care am adunat idei si elemente, le-am pus cap la cap in ce mi-a dictat “gut feeling-ul”.

Nu puteam sa scot ideile mai repede din minte :)) Procesul de creatie uneori necesita disciplina si rabdare.

 

Brieful

M-au atras ideea de GIF si apoi “butonul de boost” care imi amintesc de aparatul ala din copilarie cu proiectie cu diapozitive. Restul a fost istorie :)

 

Ce transmiți juriului și publicului 

“Multumesc juratilor pentru votul castigator...” :)) But on a serious side, critica constructiva este binevenita.

Aici cred ca este subiectiv, fiecare vede altceva. Imi este greu “sa cer” ceva anume. Sigur ca mi-ar placea sa fie majoritar apreciata, dar ramane de vazut. Hope u feel the fresh vibes.

 

Intersecția artei cu digitalul

In zilele noastre mi se pare greu sa creezi fara digital. Mai mult, cand apare o tehnologie noua este o oportunitate de a crea ceva nou inedit, de a da tonul unui nou trend creational, un fel de ripple effect in domeniu.

 

Menirea gif-urilor 

Clar cu acest concurs au fost deschise noi cai de exprimare si de aici cred ca GIF-urile vor deveni once again din ce in ce mai atractive si mai folosite. Crearea de content in online cere din ce in ce mai multa miscare. Cred ca GIF-urile sunt canvas-ul perfect pentru conexiunea brand - consumator online.

vezi brief-ul competitiei glo Uninterrupted GIF Festival ]
Toate informatiile, inainte de a te inscrie in competitie, le poti citi aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related