Câștigătorii Uninterrupted GIF Festival by glo sunt aici

Câștigătorii Uninterrupted GIF Festival by glo sunt aici

Lung și prea puțin obișnuit acest început de vară 2020. Uninterrupted GIF Festival by glo a venit să îl mai îndulcească puțin, să îi dea ritm și vibe fresh, provocând creatorii din România să iasă din zonele de confort și să își mute arta în zone noi. Timp de o lună, zeci de artiști au creat cea mai fresh expoziție de gif-art. Ne-am bucurat de creații inspirate din cele mai neobișnuite zone, juriul de specialitate i-a evaluat, publicul i-a votat, iar acum e momentul cel mai așteptat al oricărei competiții: anunțul câștigătorilor. 

 

Maeștri în arta gif-ului

Cu încântare și veselie anunțăm autorii celor mai fresh gif-uri din țară. Ei sunt cei 3 câștigători Uninterrupted GIF Festival by glo, stabiliți în finala de pe Instagram, ultima etapă a competiției de artă digitală: 

# Gif Art

Locul 1: Fresh summer 2, Constantin Iordache

Lucrare votata de peste 800 de membri ai comunitatii IG glo.

 

Locul 2: Infinite glow, Madalin Dragnea

Lucrare votata de peste 600 de membri ai comunitatii IG glo.

 

Locul 3: Fresh out the box, Iamandi Robert

Lucrare votata de peste 500 de membri ai comunitatii IG glo.

 

Ei au obtinut voturi pe IG de la comunitatea IG glo, inimioare, entuziasm și aplauze virtuale de la public, dar și aprecieri de la juriul avizat.

Cei trei maeștri în arta gif vor fi premiați cu premii de 1000, 800 si 500 euro.

 

Abordări fresh din toate zonele creației

135 de lucrari valide au fost inscrise in competitie, timp de o luna. Participantii au creat lucrari care mai de care mai fresh, chiar daca unii nu mai facusera niciodata un gif pana atunci. S-au înscris în competiția noastră pictori, designeri, cineaști, fotografi, ilustratori, arhitecți, scenografi, multimedia artists.

Fiecare dintre creatori s-a folosit de backgroundul și experiențele lor unice, s-au documentat, au căutat prospețimea în cele mai neobișnuite locuri și au creat împreună cea mai fresh expoziție digitală. 

Juriul competiției a fost format din Bianca Dumitrașcu - Designer & Lettering artist, Alex Nimurad și Mario Niculae, Typograffer @baniipetype.

Multe din lucrari mi s-au parut super misto, mi-a fost foarte greu sa le departajez.
Am vazut atat de multe stiluri, de la colaje la 3d-uri, de la ilustratii la typography, spune Mario Niculae

Am incercat sa nu imi fac nici un fel de asteptare si am fost foarte placut surprinsa de multe dintre idei. 
Mi-au placut propunerile care surprind prin idee si prezinta o buna executie grafica, spune Bianca Dumitrascu

Excelente, cele mai multe au fost bine executate si fresh ca abordare. 
Au fost cateva care mi-au placut  foarte mult ca si compozitie, tehnica si executie. 
In mare am fost placut impresionat, marturtiseste Alex Nimurad

Reamintim  timeline-ul competiției:
Perioada de desfasurare a competitiei a fost 19 mai - 5 iulie 2020, avand urmatoarele urmatoarele etape:

  • Perioada de inscrieri a fost in: 19 mai – 19 iunie 2020
  • Stabilirea finalistilor prin votul juriului (70%) si al publicului (30%) s-a terminat in 24 iunie. 
    Acest vot a stabilit topul inscrierilor si primele 15 cele mai apreciate lucrari care au mers in finala.
  • Etapa de desemnare a castigatorilor prin Votul comunitatii IG glo_romania s-a incheiat in 2 iulie.

 

Sperăm că festivalul acesta cu artă, ritm și culoare v-a răcorit puțin începutul de vară. Creatorilor le urăm inspirație pentru cât mai multe lucrări surpinzătoare, în gif sau orice altă formă de exprimare care duce arta mai departe. Să ne revedem curând la o altă competiție TheCreator, spațiul de întâlnire al energiilor creatoare. 

 

glo

glo este e o alternativa la fumatul traditional destinata persoanelor peste 18 ani, cu potential redus de risc.
glo e despre experimentare constanta si satisfactie with #nointerruptions.
Prin produsele sale, glo ofera consumatorilor sai satisfactia unica a tutunului incalzit, amplificata prin tehnologia inovatoare glo.   

 

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related