O altfel de promisiune

O altfel de promisiune

Ca sa ajungi la audienta ta, trebuie sa comunici un mesaj over and over again. Iar modul in care o faci, trebuie sa fie spectaculos, ca sa atragi atentia. Cam asta spun unele reguli. Cei de la Apple au incalcat-o pe prima in 1984, cand au lansat Macintosh si l-au chemat pe Ridley Scott sa regizeze un clip care avea sa fie difuzat o singura data, la Superbowl, pe un comision de 1 milion de dolari. In 2020, Apple a incalcat a doua regula si a comunicat un mesaj si un obiectiv de business, fara sa faca nimic spectaculos. De fapt, au filmat doar un bebe pe un pat, intr-o camera, nefacand nimic. Asa sunt copiii mici, sunt buni la nefacut nimic.

Dar si noi adultii, suntem, intr-un fel, buni la asta, pentru ca multe generatii n-au facut mare lucru in ceea ce priveste schimbarile climatice. Lucrurile incep sa se schimbe, iar Apple, care in Aprilie declara ca toate operatiunile sale corporate sunt carbon-neutral, se alatura altor giganti tech ce se vad responsabili in aceasta problema, si face o promisiune generatiilor viitoare, simbolizate de bebelus. Pana la urma, asa comunica Apple, uneori. Minimalist si emotional. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related