Vezi doar partea ZUZU a verii, cu noua campanie națională semnată de Line Agency pentru Albalact

Vezi doar partea ZUZU a verii, cu noua campanie națională semnată de Line Agency pentru Albalact

Vara asta e puțin mai diferită, însă ce a rămas la fel, sunt momentele ZUZU de care trebuie să ne bucurăm în continuare, oriunde ne-am afla.

Într-o perioadă în care planurile de vacanță s-au schimbat, ZUZU îți propune să profiți la maxim de vară. Și cum poți face asta cel mai bine, dacă nu cu un iaurt de băut răcoritor de la ZUZU, care îți oferă energia zilnică, transformă chiar și momentele banale ale verii în clipe ZUZU și te premiază!

Una dintre cele mai noi campanii semnate de Line Agency România “Oriunde ai fi, bucură-te de de partea ZUZU a verii!” te invită să explorezi toate posibilitățile de relaxare și distracție, să te bucuri de colțul de vară din propria casă, de excursiile în țară sau, de ce nu, din propriul oraș.

Pentru că orice vară poate fi ZUZU atunci când te bucuri din plin de toate momentele care îți aduc zâmbetul pe buze. Tu scrii povestea fiecărei veri și tu ești cel care o face să fie mai ZUZU!

Iar pentru că o competiție este întodeauna un mijloc de distracție, ZUZU le oferă consumatorilor șansa de a câștiga o mulțime de premii care să le facă vara mai frumoasă și să le ofere clipe de evadare și de relaxare, oriunde s-ar afla.

Campania #VaraZUZU se desfășoară până pe 31 august, iar consumatorii se pot înscrie în competiție pe platforma varazuzu.ro.

Mecanismul campaniei este simplu și încurajează consumatorii să intre în competiția pentru nenumăratele premii puse la dispoziție cumpărând minimum 2 produse din gama iaurturi de băut ZUZU sau ZUZU Bifidus, o alternativă răcoritoare și sănătoasă pentru zilele toride. Tot ce trebuie să facă, este să înscrie bonul fiscal pe varazuzu.ro și au șansa de a câștiga vouchere pentru amenajarea casei și a grădinii, hamace pentru clipe binemeritate de relaxare sau marele premiu, un sejur în țară. Practic, toate elementele de care au nevoie pentru a profita de vară din plin.

"Suntem mândri că am creat încă o campanie națională de succes pentru clientul nostru Albalact și sperăm ca toți consumatorii să se bucure de #VaraZUZU, oriunde s-ar afla. Uneori, abordarea este cea care îți schimbă starea de spirit și te ajută să vezi lucrurile într-o altă lumină și dintr-o perspectivă diferită, iar același lucru se întâmplă și în cazul unei campanii. O abordare pozitivă, care pune accent pe lucrurile ce pot fi făcute, mai degrabă decât pe restricții, este exact ceea ce avem nevoie să vedem în industrie în această perioadă, iar #VaraZUZU îmbină cu succes toate aceste elemente." Ruxandra Micșunescu (fondator Line Agency)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related