BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL. Building Direct-to-Consumer Success in the “New Normal”

BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL. Building Direct-to-Consumer Success in the “New Normal”

IAA GLOBAL CONFERENCE “CREATIVITY4BETTER” revine 100% VIRTUAL în 2020.

Learn.Connect. Be Inspired.

Pandemia COVID-19 a declanșat o oprire economică globală fără precedent, cu un impact profund asupra business-urilor din întreaga lume și, ca o consecință, asupra industriei MARCOM. Cu toate acestea, această criză și resetarea economică ulterioară ne oferă oportunitatea de a redefini rolul jucat de branduri în îmbunătățirea vieții oamenilor, a business-urilor și a economiilor.

Vă așteptăm alături de noi, să învățăm, să ne conectăm și să ne inspirăm de la liderii mondiali care reușesc să aducă brandurile mai aproape de cumpărători prin creativitate, inovație și o abordare centrată pe oameni, într-o lume pe care ne-o dorim cu toții, din nou, ”normală”.

Notiunea noua acum este DTC, Direct-to-consumer. O noua abordare, direct catre consumator.

Mai multe vești în curând!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related