[A New Now] Loredana Axinte: Oamenii nu isi mai doresc o simpla masca si atat, ci vor sa transmita ceva prin purtarea ei

[A New Now] Loredana Axinte: Oamenii nu isi mai doresc o simpla masca si atat, ci vor sa transmita ceva prin purtarea ei

In timpul pandemiei, Loredana Axinte si-a adaptat afacerea la nevoile oamenilor. Asa ca atelierul ei care personalizeaza haine si alte articole a inceput sa personalizeze si masti. Si-a dat seama ca oamenii nu isi mai doresc doar o simpla masca, ci vor sa transmita ceva prin purtarea ei. De aici a pornit cu gandul cand a creat designurile inscrise la "A New Now" Design Challenge by George.

 Inspiratia a venit de la ei, oamenii cu care am colaborat in tot acest timp, povesteste Loredana

Perioada inscrierilor s-a incheiat, iar competitia noastra e pe ultima suta de metri. Pana pe 10 septembrie le poti vota masca lui 2020. Aici poti vedea toate mastile inscrise in concurs.

Noi continuam sa vorbim cu participantii pentru o doza necesara de inspiratie si optimism. 

 

Scurtă biografie

Buna, sunt Loredana, am 33 de ani, sunt din Suceava, dar locuiesc in Bucuresti de 14 ani. Am facut Liceul de Arta in Suceava, apoi Faculteatea de Jurnalism, aici, in Bucuresti. Am doi baieti, de 8 si 9 ani, iar de aproximativ 1 an si jumatate am intrat din nou in lumea aceasta, mai artistica, avand un atelier, unde personalizam haine si alte articole prin procesul de sublimare, unde eu ma ocup si de partea de design.

 

"A New Now" Design Challenge by George 

Am aflat pe ultima suta de metri de acest concurs, de la un prieten care stia cu ce ma ocup. Am fost curioasa sa vad ce pot crea eu personal, dar sa vad si perspectivele celorlalti concurenti. De aceea, am facut designul pentru masti, inainte sa ma uit la celelalte lucrari.

In aceasta perioada, m-am adaptat la schimbari, la noile cerinte de pe piata, asa ca am inceput sa fac si eu masti personalizate in atelier. Astfel, am inceput sa cunosc nevoile oamenilor, faptul ca nu isi mai doresc doar o simpla masca si atat, ci vor sa transmita ceva prin purtarea ei. In concluzie, inspiratia a venit de la ei, oamenii cu care am colaborat in tot acest timp.

 

Elemente din brief care ti-au atras atentia

Ce m-a atras la brief? Faptul ca incurajeaza ideea de a transforma o masca, aparent banala, intr-o forma de exprimare pentru ceea ce gandim, simtim, traim.

 

Ce transmiti juriului si publicului

Masca nu mai reprezinta doar o forma de protectie, ci si o noua forma de exprimare.

Vreau sa le transmit oamenilor sa fie responsabili, sa gandeasca pozitiv, pentru ca orice schimbare ne ajuta sa evolum, sa devenim mai puternici.

 

Relatia ta cu masca

Prima data am purtat masca in timpul carnatinei, iar acum port mastile create de mine, de fiecare data cand este nevoie.

Cred ca masca ne transmite faptul ca putem trece peste orice obstacol.

Asteptam voturile voastre pentru a alege masca anului.
Vezi designurile propuse si voteaza-le pe cele care te-au impresionat.

[Votează aici masca anului]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related